مدیر کل بهزیستی استان مرکزی از ساخت ۳۲ واحد مسکن محرومین در محلات خبرداد.

ساخت ۳۲ واحد مسکن محرومین در محلاتزهرا امینی مدیر کل بهزیستی استان مرکزی درحاشه نشست با نماینده مردم محلات در مجلس و مسئولان این شهرستان در گفتگو با خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ از ساخت ۳۲ واحد مسکن محرومین در محلات خبرداد.

امینی افزود: در این جلسه با توجه به راهکار‌هایی که جهت ادامه و تکمیل پروژه ۳۲ واحدی مسکن محرومین در محلات داشتیم مقرر شد از محل اعتبارات موردی بهزیستی که برای معلولین به مرحله ظریف کاری میرسند مبلغ ۶ میلیون تومان را  بهزیستی پیگیری کند.

وی اضافه کرد: در بحث کمک یارانه‌ای وزارت مسکن و شهرسازی هم که برای مسکن محرومین و معلولین است نماینده مردم محلات و دلیجان قول داد  با پیگیری‌های خودشان از این یارانه‌ها برای مسکن محرومین استفاده شود.

مدیر کل بهزیستی استان مرکزی ادامه داد: برای اعطاء وام‌های کم بهره و ۴درصد هم به خیرینی که در ساخت این پروژه‌ها کمک کنند قرار شد پیگیری‌های لازم از طرف بهزیستی و نماینده و فرماندارمحلات انجام شود.

وی بیان کرد: همچنین مقرر شد  کمک مصالح ساختمانی به خیرین مشارکت کننده هم پیگیری شود تا بتوانیم این پروژه ۳۲ واحدی را هرچه زودتر تحویل معلولان عزیز بدهیم.

نشست مشترک مدیر کل بهزیستی و معاون کمیته امداد استان مرکزی با نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی و فرماندار محلات در اداره بهزیستی شهرستان محلات برگزار شد.

انتهای پیام/ج

سخنان مدیر کل بهزیستی استان مرکزی درباره ساخت ۳۲ واحد مسکن محرومین در محلات

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار