فرماندار شهرستان کاشمرگفت : روستای گندم بر از روستا‌های محروم شهرستان است که باید تمام دستگاه‌های اجرایی توان خود را برای خدمت رسانی شایسته به این اهالی و رفع کمبود‌ها به کارگیرند.

بازدید فرماندار شهرستان کاشمر از روستای گندم بربه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ،نبی پور فرماندار شهرستان کاشمر در بازدید از روستای گندم برگفت:خدمت رسانی به مردم بویژه روستائیان و مناطق محروم روستایی از برنامه‌های اصلی و راهبردی سیاست‌های دولت می‌باشد .

نبی پور درخصوص مشکل اصلی این روستا که آب آشامیدنی است گفت: تامین آب شرب سالم وبهداشتی یکی از ضروریات این منطقه است که در حال حاضر با اقداماتی که از سوی بخشداری وامور عشایر صورت گرفته است با تانکر واز محل منبع ذخیره آبی که احداث شده تامین می‌شود.

فرماندار شهرستان کاشمر گفت: به دلیل مسافت زیاد، اجرای خط انتقال آب شرب شبکه آب و فاضلاب روستایی در کوتاه مدت امکان پذیر نخواهد بود و با پیگیری وقول مساعد آبفای روستایی کاشمر بزودی یک دستگاه آب شیرن کن برای اهالی نصب خواهد شد تادغدغه تامین آب شرب سالم و بهداتشی رفع شود.

وی با اشاره به اینکه اهالی این روستا جز جامعه عشایری محسوب می‌گردند برلزوم حمایت بیشتر نمایندگی عشایر در ارائه خدمات مختلف در این منطقه تاکید کرد.

نبی پور همچنین در خصوص راه ارتباطی این روستا گفت : روستای گندم بر تنها روستای شهرستان است که از راه ارتباطی آسفالت برخوردار نمی‌باشد وباتوجه به اینکه ۱۱ کیلومتر از راه ارتباطی این روستا آسفالت و ۱۴ کیلومترراه خاکی و ریگی نامناسب است تلاش خواهیم نمود درکوتاه مدت با اصلاح برخی نقاط حادثه خیز این محور مشکلات تردد اهالی روستا رفع شود.


فرماندار شهرستان کاشمر گفت: از دیگر اقداماتی که باید دراین روستا صورت پذیرد اقداماتی است که باید درزمینه حرفه آموزی و ایجاد اشتغال‌های پایدار و درآمدزایی این اهالی باشد تا بتوانند در کنار کار پرورش شتر که شغل اصلی این اهالی است درآمد دیگری هم داشته باشند.
 
روستای گندم بر که در ۲۵ کیلومتر شهر کاشمر واقع شده است تنها روستای شهرستان است که از نعمت راه روستایی آسفالت برخوردار نیست.
 
انتهای پیام // و.ت
 
 

 فرماندار کاشمر از روستای گندم بر بازدید کرد



برچسب ها: فرمانداری ، بحران آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.