۶۶۱۶ حلقه لاستیک کامیون در کردستان توزیع شد

معاون حمل و نقل جاده‌ای اداره کل راهداری، حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: از ابتدای طرح توزیع لاستیک بین کامیونداران تاکنون ۶ هزار و ۶۱۶ حلقه لاستیک در این استان توزیع شده است.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، عبدالرحمن حسینی گفت: این تعداد لاستیک به نرخ دولتی از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت تامین و در نوبت‌های مختلف در اختیار کامیونداران قرار گرفته ضمن اینکه روند توزیع به صورت دوره‌ای پس از تامین لاستیک ادامه دارد.

وی افزود: توزیع لاستیک با کیفیت با هدف توزیع عادلانه و قیمت ارزان بین رانندگان فعال بخش حمل و نقل جاده‌ای استان انجام می‌شود و هر ۲ حلقه لاستیک وارداتی به قیمت ۲۱ میلیون ریال از طریق عوامل توزیع و فروش مورد تایید صنعت، معدن و تجارت استان تحویل رانندگان می‌شود.

معاون حمل و نقل جاده‌ای اداره کل راهداری، حمل و نقل جاده‌ای کردستان افزود: این میزان لاستیک حدود ۱۶ درصد از ۴۱ هزار حلقه لاستیک مورد نیاز ناوگان باری و مسافری استان است و انتظار می‌رود توجه بیشتری در خصوص تامین لاستیک‌های مورد نیاز رانندگان انجام شود.

گفتنی است؛ سالانه در این استان ۴۱ هزار حلقه لاستیک در ناوگان حمل و نقل باری و مسافر مصرف می‌شود که ۳۱ هزار حلقه آن مربوط به ناوگان باری و ۱۰ هزار حلقه نیز نیاز ناوگان مسافری است.

انتهای پیام/م

توزیع لاستیک بین کامیونداران کردستانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.