مراسم طرح ملی جنگلانه با کاشت نهال کنار و بذر گیاهان مرتعی - دارویی کنار، لگجی، قیچ و هلپه به منظور تقویت کیفی و کمی پوشش گیاهی در گناوه اجرا شد.

فرماندار شهرستان گناوه در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،گفت: طرح جنگل کاری طرح بسیار خوبی است که چند سالی است که در سرتاسر ایران توسط فعالین محیط زیست در حال انجام است.

سید علی پاکنژاد افزود: در شهرستان گناوه این طرح همه ساله و در کو‌های اطراف به منظور توسعه جنگل ها، کاهش فرسایش خاک و صیانت از منابع طبیعی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه شهرستان گناوه دارای ۸۷ هزار هکتار مرتع و ۳۵۰۰ هکتار جنگل هست تصریح کرد:اجرای طرح جنگلانه این نوید را می‌دهد که با اشاعه فرهنگ حفاظت و احیای منابع طبیعی آینده بهتری در انتظار جنگل‌ها و مراتع شهرستان گناوه است.

لازم به ذکر است که این مراسم با حضور فرماندار محترم شهرستان گناوه ، رياست محترم آموزش و پرورش بخش ريگ ، دستگاههاي اجرايي، سمن ها و تشكل هاي مردم نهاد، دانش آموزان، فرهنگيان، شورا ، دهيار و مرتعداران روستاي چهار محال از توابع بخش ريگ شهرستان گناوه برگزار شد.

مراسم طرح ملی جنگلانه در گناوه اجرا شد(عکس)مراسم طرح ملی جنگلانه در گناوه اجرا شد(عکس)مراسم طرح ملی جنگلانه در گناوه اجرا شد(عکس)مراسم طرح ملی جنگلانه در گناوه اجرا شد(عکس)مراسم طرح ملی جنگلانه در گناوه اجرا شد(عکس)مراسم طرح ملی جنگلانه در گناوه اجرا شد(عکس)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/م

جنگل کاری در گناوه

برچسب ها: محیط زیست ، حیات وحش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.