رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان شهربابک گفت: شبکه دامپزشکی این شهرستان با اجرای برنامه‌های هماهنگ و مطابق با روش‌های علمی سراسر کشور از بیماری‌های دامی پیشگیری به عمل می‌آورد.

مجید اسدی رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان شهربابک در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، گفت: شبکه دامپزشکی این شهرستان با اجرای برنامه‌های هماهنگ و مطابق با روش‌های علمی سراسر کشور از بیماری‌های دامی پیشگیری به عمل می‌آورد.

اسدی ضمن اشاره به اینکه با توجه به ساختار دامپروری سنتی شهربابک دامداری این شهرستان در معرض انواع خطرات و بیماری‌ها قرار دارد ادامه داد: امروز در تمام نقاط دنیا دامپزشکی از جایگاه خاصی برخوردار است، زیرا نه فقط به دلیل امنیت اقتصادی و بهداشتی بلکه خدمات این بخش در ایجاد امنیت روانی جامعه نقش موثری دارد.

وی به موقعیت شهرستان شهربابک در بخش دامپزشکی اشاره کرد و بیان داشت: شهربابک یکی از وسیعترین شهرستان‌های استان کرمان است و از لحاظ نقل و انتقالات دامی یکی از ریسک پذیرترین شهرستان‌ها است.

اسدی افزود: انتظار می‌رود با توجه به اهمیت کارکردی دامپزشکی و تاثیر آن در امنیت غذایی استان، نگاه در سطح کلان به این بخش پررنگ‌تر شود.
وی با اشاره به اقدامات موثر و به موقع مجموعه دامپزشکی این شهرستان در زمینه واکسیناسیون و سم پاشی دامداری‌ها گفت: باید به دامپزشکی نگاه ویژه شود، زیرا در ایجاد امنیت غذایی نقشی موثر دارد و سعی ما بر این است تا مسیر نظارت بر عرضه مواد خام دامی را در پیش بگیریم.

انتهای پیام/ی

امروز در تمام نقاط دنیا دامپزشکی از جایگاه خاصی برخوردار است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار