باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال به زودی و پس از تایید نهایی طی مناقصه‌ای به فروش می‌رسند.

قیمت فروش پرسپولیس و استقلال را چه کسی تعیین می کند؟به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس پس از مدت‌ها قرار است با سرعت هر چه تمام برای فروش آماده شوند و این موضوع منوط به تایید هیئت وزیران، وزارت ورزش و جوانان و وزارت اقتصاد و دارایی است و سازمان خصوصی سازی نیز مسئول اجرای این مناقصه خواهد بود.

در بحث خصوصی سازی پرسپولیس و استقلال موارد قانونی زیاد برای تایید صلاحیت وجود دارد، اما مهمترین بخش قضیه قیمت تیم‌های استقلال و پرسپولیس است.

روال قیمت گذاری در این ۲ باشگاه باید از سوی سازمان خصوصی سازی انجام پذیرد.

عبدالله پوری حسینی رئیس سازمان خصوصی سازی کشور در مورد بحث واگذاری و قیمت ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: هنوز هیئت وزیران مصوبه جدیدی برای واگذاری ۲ باشگاه را تصویب نکرده است و آخرین مصوبه مربوط به سال ۱۳۹۴ می‌باشد لذا تا زمان تولید مصوبه جدید از سوی هیئت وزیران سازمان خصوصی سازی نمی‌تواند اقدامی انجام دهد.

او ادامه داد: باید ابتدا هیئت وزیران مصوبه جدید را برای واگذاری این ۲ باشگاه تولید کند و پس از آن سازمان خصوصی سازی می‌تواند وارد عمل شود، در حال حاضر این سازمان اجازه ورود به این موضوع را ندارد البته در هفته گذشته سلطانی‌فر در مورد مصوبه جدید گفته است که ظرف ۲ - ۳ هفته آینده در هیئت وزیران انجام می‌شود و در صورتی که این اتفاق بیافتد فرایند کار سازمان خصصوصی سازی آغاز می‌شود.

پوری‌حسینی افزود: روند قیمت گذاری ۲ باشگاه برای فروش بدین شکل است که بعد از تولید مصوبه جدید هیئت وزیران به سازمان خصوصی سازی می‌آید و ما آن را به هیئت واگذاری می‌دهیم و کارشناسان این موضوع را بررسی و بعد از آن قیمت پایه مشخص می‌شود لذا قیمت‌هایی که این روز‌ها در برخی رسانه‌ها و فضای مجازی منتشر می‌شود صحت ندارد و قیمت خودشان است و از نظر ما وجاهت قانونی ندارد.


بیشتر بخوانید:

هنوز مجوزی برای مزایده باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال دریافت نکرده ایم

تشریح خصوصی سازی سرخابی‌ها از زبان معاون وزیر ورزش

یوسف نژاد:دولت در خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس کم لطفی می‌کند


انتهای پیام/

آخرین اخبار از خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
hhhh
۰۹:۰۸ ۲۶ آذر ۱۳۹۷
خودم تعیین میکنم. هر باشگاه ده هزار میلیارد تومن. 5 هزار میلیارد تومنش و باید به هوادارانشون رایگان بدن . 1 درصد برای بازیکنان و مربیان و پیشکسوتان. بقیه رو هم در بورس به مردم و هواردارانشون بفروشن.
آخرین اخبار