بازیکن تیم فوتبال امید گفت:تیم ملی امید وضعیت خوبی دارد و تلاش می‌کنیم تا طلسم صعود به المپیک را بشکنیم.

مهدی خوانی: تلاش می‌کنیم طلسم صعود به المپیک را بشکنیممحمد مهدی مهدیخانی بازیکن تیم ملی فوتبال امید در گفت و گو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص وضعیت ملی پوشان گفت:وضعیت تیم امید وضعیت خوبی است به جز یکی دوتا از بازیکنان که از امروز به تیم اضافه می‌شوند بقیه بازیکنان حضور دارند. اردوی خوبی است چند روزی هست که تمرینات شروع شده است و تلاش داریم به آن چیز‌هایی که کادر فنی میخواهد دست پیدا کنیم ما بانظر کادر فنی یک اردوی خوب در کیش داریم یک بازی در اردن داریم که امیدوارم نهایت استفاده را ازاین دیدار دوستانه ببریم وچیز‌هایی که کادر فنی از ما می‌خواهد در زمین مسابقه انجام دهیم تا به آمادگی بالایی برسیم.

هافبک تیم ملی المپیک درمورد سوال خبرنگار مبنی براینکه بازی‌های تدارکاتی با سوریه واردن می‌تواند کمک کند برای روند پیشرفت تیم امید گفت:مسلما به ما کمک می‌کند به غیر از عراق که کمی تراز بازی اش این تیم‌ها بالاتر است بقیه در یک رتبه وسبک بازی هستند وما باید با این تیم‌ها بازی کنیم. همگی در حال تلاش شبانه روزی هستیم تا طلسم ۴۴ ساله نرفتن به المپیک شکسته شود.

بیشتر زمانمان را در تیم ملی هستیم

او درباره تداخل تمرینات تیم ملی با بازی‌ها وتمرینات تیم‌های باشگاهی گفت:ما بیشتر اوقات در ارد‌های تیم ملی هستیم و نمی‌توانیم خیلی برای یباشگاهیمان مثمر ثمر باشیم چرا که از نوع سبک وتمرینات آن‌ها به دوریم، ولی امیدوارم که تعامل باشگاه‌ها با تیم ملی امید روز به روز افزایش پیدا کند تا موفقیت حاصل شود. من فکر می‌کنم تیم ملی الویت دارد ، ما بازی‌های مهمی در پیش داریم وباید در اردو‌ها باشیم.


بیشتر بخوانید:

ستاره استقلال عکاس شد/ لژیونر معروف غیبت کرد

گزارش تمرین تیم ملی فوتبال امید/غیبت بازیکن پرسپولیس و حمید استیلی در تمرین تیم ملی

استیلی: دیدار دوستانه ای با تیم ملی فوتبال امید عراق برگزار می کنیم

ستاره‌های فدراسیون فوتبال یکی یکی خاموش می‌شوند


انتهای پیام /

اظهارات بازیکن تیم ملی فوتبال امید درباره شرایط این تیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار