مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه اعلام کرد که 58 درصد اعتبار تخصیصی از محل تسهیلات ویژه مناطق زلزله زده استان به مبلغ 174 میلیارد تومان و با ایجاد اشتغال 11 هزار و 900 نفر در 10 شهرستان زلزله زده استان جذب شده است.

جذب  58 درصد اعتبار اختصاص یافته  به تسهیلات مناطق زلزله زدهبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، حسن عزیزی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه بیان کرد: جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت و میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بیشترین میزان طرح اشتغالزایی را در مناطق زلزله زده ارائه کردند و  سرپل ذهاب، ثلاث باباجانی و دالاهو نیز بیشترین تعداد طرح را داشتند.

به گفته عزیزی صندوق کارآفرینی امید، بانک توسعه تعاون و پست بانک نیز  به ترتیب بیشترین میزان تسهیلات اشتغالزایی را در مناطق زلزله زده پرداخت کرده اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه در ادامه سخنان خود اظهار داشت: 118 درصد از تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری ابلاغی مرحله اول در استان به مبلغ 208 میلیارد تومان و با چهار هزار و 158 فرصت شغلی جذب شده است.

وی بیان کرد: شهرستان های هرسین، روانسر، صحنه ، کنگاور و کرمانشاه نیز بیشترین عملکرد را در میان 14 شهرستان استان داشته اند.

انتهای پیام/ز

118 درصد از تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری  جذب شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.