رئیس اداره پذیرش و هماهنگی گروه‌های هدف اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه گفت:از ابتدای سال ۹۷ تاکنون تعداد ۲هزار و 25 درخواست در روزهای ملاقات عمومی مدیرکل با مراجعین مورد بررسی قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، کیانوش متظهری رئیس اداره پذیرش و هماهنگی گروه‌های هدف اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه اظهار داشت: در راستای تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی به مطالبات و درخواستهای مراجعان از ابتدای سال ۹۷ تاکنون تعداد ۲هزار و 25 درخواست در روزهای ملاقات عمومی مدیرکل با مراجعین مورد بررسی قرار گرفته است.

وی از پرداخت کمک نقدی به مددجویان در زمینه هزینه های درمانی، توانبخشی و معیشت آنها به مبلغ ۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال خبر داد.

این مسئول به پاسخگویی تعداد 2 هزار و 615 درخواست غیر حضوری ارجاعی از دفتر مقام معظم رهبری، ریاست سازمان، نمایندگان مجلس، ائمه جمعه و سایر دستگاههای اجرایی اشاره داشت.

متظهری عنوان کرد: همچنین تعداد ۵۸۸ درخواست ارجاعی از سامانه سامد و تعداد 11 هزار 901 درخواست حضوری ارائه شده به میزخدمت ستاد و شهرستانها در اداره پذیرش و هماهنگی گروه‌های هدف مورد بررسی و جهت ارائه خدمات پیگیری شده است.

انتهای  پیام/ز


11هزار 901 درخواست حضوری ارائه شده به میزخدمت ستاد بهزیستی استان کرمانشاه

برچسب ها: توانبخشی ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.