رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: مراحل ارزیابی و قیمت گذاری ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس را حداکثر تا ۲ ماه آینده انجام خواهیم داد.

زمان مزایده و واگذاری ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس اعلام شدبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، سید میر علی اشرف پوری حسینی با اشاره به تصویب واگذاری 2 شرکت استقلال و پرسپولیس در هیات دولت گفت: از سلطانی فر تشکر می کنم و در واقع تلاش‌های او و موافقت روحانی موجب شد استقلال و پرسپولیس دوباره وارد چرخه واگذاری و خصوصی سازی شوند.

رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: مراحل ارزیابی و قیمت گذاری 2 باشگاه را حداکثر تا دو ماه آینده انجام خواهیم داد و قیمت پایه را به هیات  واگذاری اعلام می‌کنیم و قصد داریم تا قبل از عید مزایده واگذاری استقلال و پرسپولیس را انجام دهیم.

پوری حسینی درباره قیمت پایه 2 شرکت استقلال و پرسپولیس گفت: قطعا قیمت پایه به گونه ای خواهد که در دسترس علاقمندان و پیشکسوتان 2 باشگاه قرار بگیرد.


بیشتر بخوانید:

احمدی: واگذاری سرخابی‌های پایتخت به عهده سازمان خصوصی‌سازی و وزارت اقتصاد است

روحانی دستور خصوصی سازی پرسپولیس و استقلال را صادر کرد

عابدینی: پرسپولیس حساب شده بازی می‌کند/ اراده‌ای برای خصوصی سازی سرخابی‌ها وجود ندارد

واگذاری استقلال و پرسپولیس در هیات دولت به تصویب رسید


انتهای پیام/

اظهارات پوری حسینی درباره زمان واگذاری استقلال و پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ارتش سرخ
۰۱:۲۲ ۲۶ آذر ۱۳۹۷
ما که باور نداریم چنین کاری صورت بگیر د چند روزدیکه میگن چوت رنگ قزمزوفلان تیم با اسم باشگاه مغایرت دارد فعلا شدنی نیست و تو این 4سال نمیشه بعدا ببینیم چی میشه وبه ریش اهالی فوتبال می خندند
آخرین اخبار