رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور گفت: این نهاد با تمام توان در خدمت دولت است تا مشکلات حل شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، غلامرضا حسن پور رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور یکشنبه شب در نخستین یادواره شهدای حمل و نقل مشهد گفت: مشکلات اقتصادی در کشور وجود دارد و دشمن می خواهد از این مشکلات به نفع خود بهره ببرد.

وی افزود: در ماه های اخیر نیز دشمن می خواست با سوء استفاده از مشکلات رانندگان آنها را به اعتصاب دعوت کند و در مقابل نظام قرار دهد که در برابر مردم شکست خورد.

 رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور گفت: شبکه حمل و نقل جاده ای کشور همانند مویرگ های خون رسانی عمل می کنند و نیازمند قلب تپنده و قوی هستند که بسیج اصناف در این زمینه آمادگی دارد به وزیر راه و شهرسازی کمک کند تا مشکلات این بخش حل شود.

حسن پور با بیان اینکه خانواده حمل و نقل کشور 800 شهید تقدیم انقلاب کرده است افزود: انقلاب اسلامی در طول این چهل سال خدمات بسیار به کشور کرده است که باید قدر آن را بدانیم.

وی اضافه کرد: ساخت 16 هزار و 627 کیلومتر بزرگراه، افزایش 6 برابری مجموع راههای کشور از 46 هزار به 280 هزار کیلومتر و افزایش 500 برابری آسفالت روستایی از 200 کیلومتر در سال 57 به بیش از 107 هزار کیلومتر از جمله خدمات نظام در بخش حمل و نقل است.

رفتارهای  برخی کشورها شرایط حضور رانندگان ایرانی را سخت کرده است

جواد وحدتی فرد معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی هم در این مراسم گفت: بیش از 98 درصد بخش حمل و نقل رانندگانی هستند که در این زمینه سرمایه گذاری بسیار کرده اند و نیازمند تسهیلات و حمایت های بیشتری از سوی دولت هستند.

جواد وحدتی فرد افزود: در شمال و شرق کشور برخی رفتارهای کشورهای افغانستان و ترکمنستان شرایط حضور رانندگان ایرانی در این کشورها را سخت و تبدیل به دغدغه و ایجاد برخی مشکلات کرده است که نیازمند توجه بیشتر می باشد.

در نخستین یادواره شهدای حمل و نقل مشهد خانواده 16 شهید حمل و نقل جاده ای و 6 خانواده شهید مدافع حرم بخش اصناف مشهد حضور داشتند.
26 آذر روز ملی حمل و نقل نامگذاری شده است.

انتهای پیام /ب

 

برچسب ها: شهدا ، حمل و نقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.