در ادامه دیدار‌های هفته شانزدهم سری آ ایتالیا، تیم رم در ورزشگاه المپیکو میزبان جنوا بود که با نتیجه ۳ بر ۲ به پیروزی رسید.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه دیدارهای هفته شانزدهم سری آ ایتالیا، تیم رم در ورزشگاه المپیکو میزبان جنوا بود که با نتیجه 3 بر 2 به پیروزی رسید.

گل نخست این دیدار را پیاتک مهاجم لهستانی جنوا در دقیقه 17 روی اشتباه عجیب اولسن دروازه بان رم به ثمر رساند تا این بازیکن 23 ساله در رقابتهای این فصل سری آ 12 گله شود و دوباره به تنهایی و بالاتر از رونالدو در صدر جدول گلزنان سری آ قرار بگیرد. 

جالوروسی دقیقه 31 توسط فازیو بازی را به تساوی کشاند اما دو دقیقه بعد جنوا دوباره توسط اسکار هیلیمارک پیش افتاد. گل جاستین کلایورت در دقیقه 45 باعث شد تا رم با شکست به رختکن نرود. در نیمه دوم و در دقیقه 59 برایان کریستانته گل سوم را نیز برای گرگها به ثمر رساند تا این تیم به یک پیروزی حیاتی اما سخت دست یابد.

دی فرنچسکو سرمربی رم که جایگاهش به دلیل نتایج ضعیف متزلزل شده بود، با این پیروزی شغلش را حداقل برای مدتی دیگر حفظ کرد و تیمش با 24 امتیاز به رتبه ششم رسید. جنوا نیز با 16 امتیاز شانزدهم است.


بیشتر بخوانید:

کالیاری ۰ - ناپولی ۱/ میلیک گل لیورپول را به جزیره نشینان زد

کالیاری ۲ - رم ۲/جالوروسی دقیقه ۹۵ پیروزی را مقابل تیم ۹ نفره از دست داد

یوونتوس ۱ - اینتر ۰/بیانکونری فاتح دربی ایتالیا شد


انتهای پیام/

پیروزی رم مقابل جنوا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار