شناسایی و معرفی ۲۸ واحد قصابی متخلف به تعزیرات در یاسوج

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه وبویراحمد گفت:۲۸ واحد قصابی متخلف در شهر یاسوج شناسایی و به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ،رئیس  سازمان  صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه وبویراحمد گفت:این واحد‌ها در دو روز گذشته به علت گران فروشی و درج نکردن قیمت فروش در دید مشتری با تشکیل پرونده شناسایی و معرفی ۲۸ واحد قصابی متخلف به تعزیرات در یاسوجبه تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

داریوش دیودیده افزود:بهای هر کیلوگرم گوشت بزغاله و بره ۵۴۰ هزار ریال و بهای هر کیلوگرم گوشت بز و گوسفند ۴۴۰ هزار ریال در این استان تعیین شده است.

وی اضافه کرد:بر اساس نظارت‌های بازرسان این اداره و گزارش‌های دریافتی از سوی شهروندان برای قصابانی که گوشت قرمز را بیش از قیمت مصوب عرضه کنند همراه تا تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی معرفی می‌شوند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان گفت:برای جبران کمبود گوشت قرمز در بازار استان طی چند روز گذشته ۵۰ تن گوشت قرمز منجمد در تمامی شهرستان‌های استان بر اساس جمعیت توزیع و نظارت‌های لازم نیز انجام گرفت.

وی افزود: هم اکنون کار توزیع گوشت قرمز منجمد در سراسر استان برای بار دوم در سال جاری در دستور کار قرار گرفته و در حال توزیع است.

انتهای پیام/د

معرفی ۲۸ واحد قصابی متخلف به تعزیرات

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.