معاون بهره‌وری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت:یکی از اقدامات اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان به عنوان متولی بخش امامزادگان بازسازی و ساخت و توسعه بقاع متبرکه است.

بازسازی و ساخت و توسعه بقاع متبرکه در زنجانبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،داود قاسملو معاون بهره‌وری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: معاون بهره‌وری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با بیان اینکه یکی از موضوعات قابل توجه توسط معاونت بهره‌وری اوقاف در این بخش بازسازی امامزادگان است، گفت: در همین راستا امسال کار ساخت و بازسازی ۱۹ امامزاده در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه در برخی از شهرستان‌ها کار ساخت و بازسازی به پایان رسیده و کار تکمیل شده است، تصریح کرد: از جمله اقداماتی که در این بخش انجام شده شامل ساخت و تعمیر سرویس بهداشتی، تعمیر و مرمت و احداث تربت‌خانه، ساخت شبستان، تعمیر و مرمت راه دسترسی است.

قاسملو با اشاره به منابع هزینه‌کرد ساخت و تعمیر امامزادگان نیز گفت: برخی از امامزادگان درآمد دارند، ولی برخی فاقد درآمد هستند که برای این امر ۴۰۰ میلیون تومان از منابع موجود در نظر گرفته شده است.

معاون بهره‌وری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان افزود: احداث ۵۰۰ هزار متر مربع راه دسترسی، تعمیر و مرمت یک هزار و ۵۰۰ متر از فضای امامزادگان از جمله اقداماتی است که در امامزادگان و با اختصاص مبلغ ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان صورت گرفته است.

همچنین از بازگشایی راه امامزاده محمود (ع) روستای اوچ تپه به میزان ۲ هزار متر با همکاری جهاد سازندگی خبر داد و گفت: این اقدامات نیز در قالب طرح مودت و کمک‌های مردمی صورت گرفته است.

گفتنی است، هم اکنون به میزان یک هزار متر پروژه نیمه تمام در امامزادگان وجود دارد.
 
انتهای پیام/ن
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.