جانشین رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: با مشمولان غایب می‌بایست به گونه‌ای عمل کنیم که با اجرای محدودیت‌های قانونی از تعداد مشمولان غایب کاسته شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،  سردار ابراهیم کریمی جانشین رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا در نشست منطقه‌ای معاونت وظیفه عمومی ناجا که با حضور معاونان وظیفه عمومی استان‌های خراسان شمالی، خراسان جنوبی، کرمان و سیستان و بلوچستان در مشهد مقدس برگزار شد، اظهار کرد: کارکنان انتظامی استان خراسان رضوی با وجود ماموریت‌های متعدد و فراوان، تلاش مضاعفی را انجام می‌دهند و من به همه شما سبزپوشان پرتلاش خداقوت می‌گویم.

جانشین رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا افزود: در خصوص برخورد با مشمولان غایب می‌بایست به گونه‌ای عمل کنیم که با اجرای محدودیت‌های قانونی از تعداد مشمولان غایب کاسته شود.

سردار کریمی تصریح کرد: سامانه سنجش سلامت در بیمارستان‌های ناجا و ارتباط‌های الکترونیکی و نظارت‌های دقیق و گزارش گیری در استان‌ها در دستور کار می‌باشد و تمامی امور یک مشمول در این سامانه ثبت خواهد شد.

جانشین معاون وظیفه عمومی ناجا در خاتمه گفت: در بحث اعزام مشمولان، اخذ امریه و مجوز‌های تحصیلی، می‌بایست قوانین و مقررات را به نحو احسن اجرا کنیم و نظارت کامل و دقیق معمول شود.

گفتنی است در ابتدای این نشست سرهنگ" ابراهیم قربان زاده" جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی، گفت: استان خراسان رضوی به دلیل وجود ۳۰۰ کیلومتر مرز مشترک با دو کشور افغانستان و ترکمنستان و حضور ۲۷ تا ۳۰ میلیون زائر در طول سال از حساسیت و ویژگی خاصی برخوردار است و این امر تلاش مضاعف کارکنان انتظامی این استان را می‌طلبد.

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی با اشاره به تلاش شبانه روزی کارکنان انتظامی استان، خاطرنشان کرد: خراسان رضوی با وجود مراکز دانشگاهی مهم و حوزه‌های علمیه و صدور ۲۱ هزار مجوز تحصیلی توسط وظیفه عمومی و اعزام ۱۹ هزار مشمول به خدمت یکی از استان‌های مهم در کشور محسوب می‌شود.

انتهای پیام/ف

نشست منطقه‌ای معاونت وظیفه عمومی ناجا در مشهد مقدس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.