عضو هیئت نمایندگان اتاق تهران، گفت: بزرگترین نگرانی فعالان اقتصادی در ماه‌های آینده محدودیت صادرات است.

محدودیت صادراتی، مهمترین دغدغه فعالان اقتصادی استعباس آرگون عضو هیئت نمایندگان اتاق تهران، در گفت وگو با خبرنگار  صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  گفت: بزرگترین نگرانی فعالان اقتصادی در ماه‌های آینده محدودیت صادرات است چرا که بدلیل تشدید تحریم‌ها در مسائلی همچون بیمه، حمل و نقل و سیستم بانکی؛ شرایط دشوار‌تر خواهد بود و این امر می‌تواند در صادرات تاثیرگذار باشد.


بیشربخوانید: افزایش ۳۳ درصدی صادرات شیرینی وشکلات/آمریکا و اروپای شرقی مقصد صادرات هستند 


وی، با اشاره به اینکه به طور قطع محدودیت‌ها در شرایط تحریم می‌تواند بر صادرات تاثیرگذار باشد گفت: صادرکنندگان در شرایط فعلی شرایط سختی را پشت سرمی گذارند.

آرگون، با بیان اینکه هر کشوری از منظر فروش کالا، شرایط برابری را انتخاب می‌کند، تصریح کرد: اقتصاد جامعه ای که قابل رقابت با سایر کشور‌هاست و از محدودیت کمتری برخوردار است در زمینه  صادرات، واردات و معاملات تجاری، برای سایر جوامع، یک بازار هدف تلقی می شود.اما شرایط فعلی برای کشور این مساله را کمرنگ‌تر می‌کند.

عضو هیئت نمایندگان اتاق تهران، در پایان گفت: در شرایط فعلی تحریم، باید تلاش شود که این محدودیت‌ها در صادرات کمتر شود که این امر مستلرم مدیریت صحیح در این زمینه است.

انتهای پیام/

در شرایط فعلی تحریم، باید تلاش شود که این محدودیت‌ها در صادرات کمتر شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار