ثبت‌نام بیش از ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر برای دریافت کارت سوخت المثنیاسماعیلی، از ثبت نام ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر برای دریافت کارت سوخت المثنی تا به امروز خبر داد.
به گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران، زیبا اسماعیلی سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران از ثبت نام ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر برای دریافت کارت سوخت المثنی تا به امروز خبر داد و گفت: از این تعداد ۳۰۰ هزار نفر حضوری در دفاتر پلیس ۱۰+ درخواست خود را ثبت کرده‌اند.
 
وی افزود: از زمان آغاز فرآیند ثبت‌نام کارت هوشمند سوخت المثنی تاکنون بیش از ۲۴ هزار کارت سوخت مهاجر که غیرقانونی خرید و فروش شده بود، ابطال شده است.

سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران تصریح کرد: این کارت‌ها مربوط به اشخاصی بوده است که کارت سوخت خود را غیرقانونی به افراد غیر واگذار کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اول دی ماه آخرین مهلت تمدید ثبت‌نام برای دریافت کارت سوخت المثنی


اسماعیلی با تاکید بر این که تبعات این اقدام به عهده مالکان خواهد بود، گفت: با توجه به ثبت اطلاعات شخصی افراد از جمله مشخصات خودرو در کارت سوخت، افراد از واگذاری کارت سوخت خود به افراد ناشناس خودداری کنند.

رئیس روابط عمومی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران تاکید کرد: ویرایش اطلاعات در سامانه همچنان فعال و امکان‌پذیر است.

اسماعیلی افزود: از امروز، دوشنبه، ۲۶ آذرماه برای مالکان خودرو‌هایی که از سال ۹۴ تاکنون شماره‌گذاری شدند، پیامکی به منظور اطلاع رسانی وضع کارت سوخت‌های باقیمانده در شرکت ملی پست ایران ارسال خواهد شد.
 
انتهای پیام/
 

۲۴ هزار کارت سوخت مهاجر باطل شد

برچسب ها: نفت ، اخبار اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۰ ۲۶ آذر ۱۳۹۷
مردم را سرگردان کرده اید و هیچ کس هم توی : ستاد سوخت پاسخگو نیست .
آخرین اخبار