مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان گفت:دهمین کنگره شهدای طلبه و روحانیون استان اصفهان در مجموعه تخت فولاد برگزار می شود.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رحمت الله صادقی مسئول  نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان در نشست خبری ظهر امروز با بیان اینکه استان اصفهان در بین استان‌های کشور رتبه اول را در تقدیم شهدای روحانی و طلبه دارد، اظهار کرد: استان اصفهان 590 شهید روحانی و طلبه و215 جانباز دارد که بسیاری از آن‌ها از فرماندهان دلاوری چون شهید ردانی‌پور بودند.

وی به چند شهید شاخص استان اشاره کرد و افزود: شهید نواب صفوی، طباطبایی نژاد، مدرس، بهشتی از جمله این شهدا هستند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الزمان(عج) با اشاره به برگزاری این کنگره در روز پنج‌شنبه 29 آذزماه تصریح کرد: این همایش با رویکرد جدیدی سعی در شناساندن ویژگی این شهدا به نسل جوان و نوجوان دارد و مکان برگزاری آن در حسیینیه همدانیان در مجموعه تخت فولاد به صورت عمومی برگزار می‌شود.

صادقی در خصوص برنامه های این کنگره بیان داشت: کنگره امسال به منظور بزرگداشت شهید طباطبایی‌نژاد و با هدف بیان زندگی‌نامه ایشان برگزار می‌شود.

وی افزود: از دوکتاب شاهدان روحانی 2 و کتاب زندگی نامه شهید طباطبایی نژاد که به قلم یکی از همرزمان این شهید به نگارش درآمده است،رونمایی می‌شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الزمان(عج) با اشاره به پیش رو بودن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت:از چهل ایثارگر و آزاده و هم چنین 40 نفر از فرزندان مدال آور و افتخار آفرین شهدای روحانیون تجلیل می‌شود.

صادقی عنوان کرد: پیام آیت الله مظاهری نیز در این مراسم قرائت می‌شود و آیت الله کعبی عضو هیئت رئیسه خبرگان مهمان ویژه‌ی این مراسم است.

 

انتهای پیام/س

 

نشست خبری

برچسب ها: سپاه ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار