رییس هیات هندبال خوزستان از آغاز مسابقات هندبال باشگاه های منطقه 3 کشور از امروز، دوشنبه به میزبانی شهرستان امیدیه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ناصر قاسمی، رییس هیات هندبال خوزستان گفت: مسابقات هندبال باشگاه های منطقه 3 کشور از امروز، 26 آذر به میزبانی شهرستان امیدیه  آغاز شد و به مدت 4 روز با حضور 7 تیم برتر ادامه خواهد داشت.

وی اظهار کرد: در این دوره از مسابقات، تیم ‌های هیات هندبال اندیمشک، تاوکه برازجان، باشگاه نفت امیدیه، اصیل سازه خرم آباد، هیات هندبال شوشتر، باشگاه پالایش نفت آبادان و بستنی قدس ملاثانی با یکدیگر رقابت می کنند.

قاسمی با بیان اینکه تیم های اول و دوم هر گروه به مرحله نیمه نهایی این رقابت ها صعود می کنند بیان داشت: در گروه الف تیم های هیات هندبال اندیمشک باشگاه نفت امیدیه، هیات هندبال شوشتر و تاوکه برازجان حضور دارند؛ همچنین اصیل سازه خرم آباد، باشگاه پالایش نفت آبادان و بستنی قدس ملاثانی گروه ب این مسابقات را تشکیل می دهند.

رییس هیات هندبال خوزستان تصریح کرد: در روز نخست این رقابت ها تیم های هیات هندبال اندیمشک و تاوکه برازجان به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه 32 بر 22 به سود نماینده برازجان به پایان رسید. همچنین تیم های نفت امیدیه و هیات شوشتر رو در روی هم قرار گرفتند که تیم نفت امیدیه با نتیجه 33 بر 26 به برتری رسید. دیدار 2 تیم اصیل سازه خرم آباد و نفت آبادان با نتیجه 23 بر 22 به سود نماینده خوزستان به پایان رسید.

این مقام مسئول افزود: به تازگی از سوی کمیته استعدادیابی فدراسیون هندبال، رضا نعمتی و رضا شجاعی از باشگاه نوآوران بهبهان همچنین یگانه رمضانی و آویسا قوامی از باشگاه قصرنشاط ایرانیان بهبهان به عنوان استعدادهای برتر المپیاد هندبال خردسالان پسر و دختر کشور معرفی شدند.

ناصر قاسمی با بیان اینکه توجه ویژه ای به هندبال پایه ها داریم و بنا داریم این رشته را در مدارس و آموزشگاه های خوزستان ترویج دهیم اذعان داشت: یکی از عوامل پیشرفت هر رشته ورزشی تعامل سازنده با آموزش و پرورش است که در این خصوص اقدامات موثری در خوزستان صورت گرفته است.

انتهای پیام/گ

برگزاری مسابقات هندبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار