فرمانده انتظامی استان خوزستان از توقيف یک دستگاه اتوبوس حامل محموله کالای قاچاق در ایستگاه پل زال در شهرستان اندیمشک خبر داد.

سردار حیدر عباس زاده، فرمانده انتظامی استان خوزستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با توجه به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به نام "حمایت از کالای ایرانی " و در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه و برخورد قاطع با پديده شوم قاچاق، ماموران ایست و بازرسی پل زال اندیمشک با کنترل خودروهای عبوری، موفق شدند یک دستگاه اتوبوس مسافربری حامل بار قاچاق را در محور "اندیمشک – خرم آباد" شناسایی و توقیف نمایند.

وی اظهار کرد: در بازرسی از قسمت های مختلف اتوبوس توقیفی انواع کالای قاچاق از قبیل؛ کولرگازی، ماشین ظرفشویی، لوازم موتورسیکلت، لپ تاپ و ظروف سرامیکی فاقد هرگونه مدارک مثبته گمرکی کشف و ضبط گردید.

سردار عباس زاده اذعان داشت: کارشناسان ارزش ریالی این محموله قاچاق را بالغ بر یک میلیارد و 200 میلیون ریال برآورد کرده اند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان در ادامه افزود: در این عملیات یک قاچاقچی دستگیر و به همراه کالاهای قاچاق مکشوفه پس از تشکيل پرونده تحويل مرجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان در پايان با بيان اينکه عملکرد قاچاقچيان مغایر با اقتصاد مقاومتی بوده و سلامت جامعه و اقتصاد داخلی را مورد هدف قرار می دهد،بیان داشت: تلاش پليس جهت مبارزه با اخلالگران اقتصادی کماکان ادامه دارد.

انتهای پیام/گ

کشف و ضبط کالاهای قاچاق

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار