مهران مهام تهیه کننده گفت:انصراف یک کارگردان یه این معناست که کار کلید خورده باشد و او در کار حضور پیدا نکند اما  این کارگردان تنها یکی از گزینه‌های ما بود و انصرافی در کار نیست.

انصراف کارگردان «حوزه استحفاظی» تکذیب شدمهران مهام تهیه کننده در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص انصراف بهرام بهرامیان گفت: این روز‌ها در مرحله انتخاب کارگردان و بازیگران هستیم.با چند کارگردان صحبت کرده ایم که یکی از آن‌ها بهرام بهرامیان بود اما متوجه شدیم که مشغول سریال«از یاد‌ها رفته» برای ماه رمضان هستند از این رو نمی توانیم با هم در این سریال همکاری کنیم.

مهام ادامه داد:انصراف یک کارگردان یه این معناست که کار کلید خورده باشد و او در کار حضور پیدا نکند اما  این کارگردان تنها یکی از گزینه‌های ما بود و انصرافی در کار نیست.

این تهیه کننده در خصوص گزینه های دیگر گارگردانی این سریال گفت: در روز‌های آینده کارگردان سریال مشخص خواهد شد و محمد حسین لطیفی و علیرضا نجف زاده گزینه‌های ما در حوزه کارگردانی هستند.

گفتنی است؛ «حوزه استحفاظی» با مضمونی طنز و در ۱۵ قسمت برای شبکه سه سیما در دست تولید است.

 این سریال یکی از گزینه‌های شبکه سه برای پخش در نوروز ۹۸ است. امیرعباس پیام نویسنده کار است که پیش‌از این  فیلمنامه سریال‌هایی نظیر «آنام» و «مامور بدرقه» را در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.