مدیر کل بحران کهکیلویه و بویراحمد گفت:در پی بارندگی های اخیر خسارت جدی به پل های ارتباطی روستا های شهرستان لنده وارد شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ، محمدی تبار  در بازدید از جاده ها و پل های روستایی و سیل بند شمالی شهر لنده که در پی بارندگی های گذشته بصورت جدی خسارات دیده اند گفت : نقطه اتصال روستاها به شهر پل ها است که متاسفانه به صورت جدی پی آنان آسیب  دیده اندو ادارات خدمات رسان باید هرچه زودتر برآورد خسارت نمایند و در دستور کار خود قرار دهند .

مدیر کل بحران کهکیلویه و بویراحمد افزود : در بحث راه روستایی متاسفانه با توجه به کوهستانی بودن این راهها هنگام بارندگی دچار آسیب های جدی می شوند و بیشترین خسارات را  ابنیه و جاده ها می بینند. .

وی در مورد تخریب دیوار سیل بند شمالی شهر لنده در هنگام بارندگی اخیر گفت :متاسفانه بعد از تخریب سیل بند وضعیتی بسیار بحرانی بوجود آمده که با مسدود شدن این کانال مسیر فاضلاب شهری بسته شد و از نظر بهداشتی وضعیتی نامطلوب و نگران کننده را برای شهروندان بوجود آورده .

مدیرکل بحران کهکیلویه و بویراحمدبیان کرد :شرکت آب و فاضلاب استان و دانشگاه علوم پزشکی باید به بررسی وضعیت بهداشت این شهرستان بپردازند و طرح فاضلاب شهری شهر لنده را در پایلود اقتصادی لنده لحاظ نمایند .

 انتهای پیام/غ

 عدم رضایت از وضعیت فاضلاب شهرستان لنده

برچسب ها: سیل ، میریت بحران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.