اعتبارات لازم برای تکمیل کتابخانه مرکزی مشهد تامین شده است/کار با دقت و با حساسیت لازم باید پیش برود و اصل بر تکمیل کتابخانه به صورت کامل استسرپرست استانداری خراسان رضوی گفت: اعتبارات لازم برای تکمیل کتابخانه مرکزی مشهد از ۳ منبع تامین شده است.
 
به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ، قربان میرزایی سرپرست استانداری خراسان رضوی شامگاه دوشنبه در حاشیه بازدید از ساختمان در حال تکمیل کتابخانه مرکزی مشهد در جمع خبرنگاران گفت: اعتبارات مورد نیاز برای تکمیل این پروژه از سه منبع برنامه ریزی شده است و بخش عمده این اعتبار تاکنون تامین و پرداخت شده و بخشی هم برنامه ریزی شد تا سریعتر طبق پیشرفت کار با نظارت‌های مشخص در اختیار پیمانکار قرار بگیرد.

وی تصریح کرد:تکمیل این پروژه که ۲۳ سال نیمه تمام مانده بود، یک کار جمعی است و امروز اراده و تلاش همه بر آن است تا برابر برنامه زمانبندی که امروز ارائه شد تا قبل از دهه فجر به طور کامل تکمیل و آماده بهره برداری شود.

سرپرست استانداری خراسان رضوی گفت: از کل اعتبار مورد نیاز برای تکمیل این طرح بخشی از محل نیم درصد درآمد شهرداری‌ها که باید به کتابخانه‌ها اختصاص یابد تامین می‌شود و قسمتی هم از منابع دولتی که توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی پرداخت می‌شود و بخشی هم از منابع اداره کل کتابخانه‌های استان تامین می‌شود.

میرزایی افزود: با توجه به افزایش هزینه‌ها در پی بالا رفتن نرخ ارز، درصدی رشد در اعتبارات مورد نیاز دیده شده است و اولویت بر تکمیل پروژه گذاشته شده و اراده همه بر تحویل این کتابخانه تا دهه فجر به شهروندان است.

وی تصریح کرد:کار با دقت و با حساسیت لازم باید پیش برود و اصل بر تکمیل آن به صورت کامل است و دستگاه‌های خدماتی اعم از آب و برق، گاز و مخابرات هم تعهدات خود را طی زمان تعیین شده سریعتر به انجام برسانند تا در زمان تکمیل تمامی مباحث مربوطه تکمیل شده باشد.

سرپرست استانداری خراسان رضوی گفت: از امروز تا پایان این پروژه نماینده دستگاه ناظر در محل پروژه مستقر خواهد بود و پیشرفت پروژه به صورت روزانه کنترل و بر اساس برنامه خواهد بود.
 
انتهای پیام//ج.ر
 

تکمیل کتابخانه مرکزی مشهد۲۳ سال نیمه تمام مانده بود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.