رئیس سازمان بسیج شهرداری با اشاره به امضای تفاهم‌نامه بین این سازمان و آتش‌نشانی گفت: یکی از دغدغه‌های ما چگونگی کمک به اداره شهر است.

کاظمی/آموزش مقابله با بلایای طبیعی در بسیج شهرداری تهرانبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مجتبی سالک رئیس سازمان بسیج شهرداری تهران صبح امروز در مراسم امضای تفاهم‌نامه بین بسیج شهرداری و سازمان آتش‌نشانی گفت: یکی از دغدغه‌های ما همواره این بوده که چطور می‌توانیم به اداره شهر کمک کنیم و تمام تلاش ما در بسیج این است که از طریق تعامل بیشتر با مدیران شهری بتوانیم در کنار آنها باشیم.

رئیس سازمان بسیج شهرداری تهران با بیان اینکه قرار شده تفاهم‌نامه‌ای بنویسیم تا به مجموعه شهرداری در مواقع بحران مانند زلزله و آتش‌سوزی کمک بیشتری کنیم، گفت: در حادثه سیل مترو که چند سال پیش رخ داد، مسئول آن ایستگاه مترو گفته بود که اگر بسیج نبود مقابله با این سیل و جمع‌کردن آثار آن ماه‌ها طول می‌کشید.

سالک تصریح کرد:‌ در حادثه پلاسکو هم بسیج از اولین کسانی بود که در محل حادثه حاضر شد و سعی ما این است که بسیج شهرداری و سپس بسیج شهری آموزش‌های خاص مقابله با بلایای طبیعی را ببینند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار