دشمن می خواهد از طریق حوزه اقتصادی کشور را دچار مشکل کند/مدیران طبق ضوابط و قوانین در راستای رفع مشکلات و مطالبات مردم تلاش کنندفرماندار باخرز گفت:امروز پدیده‌های نوظهور و پیر قدرت در دنیا به دنبال بازی با جهان اسلام هستند.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ، شافعی فرماندار باخرز در جلسه شورای اداری که در محل فرمانداری برگزار شد، با اشاره به تحولات منطقه‌ای گفت: امروز پدیده‌های نوظهور و پیر قدرت در دنیا به دنبال بازی با جهان اسلام هستند و به دلیل استراتژیک بودن منطقه خاورمیانه عمده تمرکز و توطئه‌های دشمن در این منطقه است و جمهوری اسلامی ایران با وجود همه تحریم‌ها و توطئه‌هایی که از اول انقلاب به خود دیده است به برکت خون شهدا و هوشیاری و اقتدار نیرو‌های نظامی و امنیتی، دیپلماسی دولت و رهنمود‌های مدبرانه مقام معظم رهبری به جزیره امن و با ثبات و مقتدر در منطقه تبدیل شده است.

وی تصریح کرد: دشمن میخواهد از طریق به چالش کشیدن حوزه اقتصادی، کشور را دچار مشکل کند که عبور از این گردنه سخت، نیازمند همدلی و اتحاد همه مردم و مسئولان می‌باشد.

فرماندار باخرز گفت: توجه ویژه به وضعیت معیشت و حوزه اقتصادی مردم، توسعه سازمان‌های مردم نهاد، ایجاد نشاط و شادابی در جامعه، توجه به حوزه‌های گردشگری، صنایع و کشاورزی، تعامل با همه اقشار از اولویت‌های دولت در شهرستان باخرز خواهد بود که رسیدن به این اهداف نیازمند همفکری و تلاش همه دستگاه‌ها و نهاد‌ها دارد.

شافعی با بیان اینکه مدیران موظف به پیاده سازی سیاست‌های دولت در شهرستان هستند افزود:مدیران دستگاه‌های اجرایی فقط باید به فرماندار شهرستان پاسخگو باشند و به هیچ فرد، نهاد و حوزه‌ای اجازه نخواهیم داد مدیران ما را تحت فشار قرار دهد.

وی نقش روابط عمومی ادارات را در اطلاع رسانی خدمات دولت بسیار مهم ارزیابی و تصریح کرد:مطالبه گری از حقوق حق مردم است و مردم باید اوضاع را رصد کنند و مدیران نیز طبق ضوابط و قوانین در راستای رفع مشکلات و مطالبات مردم تلاش کنند و خدمات دولت را به اطلاع مردم برسانند که در این مورد هم نقش روابط عمومی‌ها بسیار تعیین کننده خواهد بود.

انتهای پیام//س.ج

 

مطالبه گری  حق مردم است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.