ده‌ها تن از هواداران نامزدهای معترض در ولایت بلخ امروز دست به تظاهرات زدند و خواستار بازشماری آرای انتخابات پارلمانی در این ولایت شدند.

هواداران نامزدهای معترض در بلخ دست به تظاهرات زدندبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، ده‌ها تن از هواداران نامزدهای معترض در ولایت بلخ امروز دست به تظاهرات زدند و خواستار بازشماری آرای انتخابات پارلمانی در این ولایت شدند.

حاجی محمدعبده، ابراهیم خیراندیش، دوست محمدپیکان، داکتر نجیب پیکان، نجلا حبیبی و چندین نامزد معترض دیگر نیز در میان معترضین حضور دارند.

کمیسیون مستقل انتخابات هفته گذشته نتایج ابتدایی ولایت بلخ را اعلام کرد که بر اساس آن، غلام عباس ابراهیم‌زاده، عبدالحمید شریفی، احمدشاه رمضان، محمدعلی محقق، علم خان آزادی، سید ظاهر مسرور، رییس عبدالخالق، گل رحمان همدرد، صیفوره نیازی، فوزیه حمیدی و برشنا ربیع به دور بعدی مجلس نمایندگان راه یافتند.

نامزدهای معترض در حالی در واکنش به اعلام نتایج ابتدایی انتخابات پارلمانی ولایت بلخ دست به تظاهرات زده اند که پیش از این هواداران صفر محمد مبارز در ولسوالی کشم بدخشان نیز دست به اعتراض زده بودند و شاهراه فیض‌آباد - کشم را برای چند روز مسدود کرده بودند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار