فرماندارشهرستان بیرجند گفت: سه سال پیش برای صنوف آلاینده به وسیله راه و شهرسازی قول دادیم تا در سال 96 قطعه زمین واگذار کنیم. اما اکنون به پایان سال 97 نزدیک شده ایم و تنها 3 هکتار زمین قطعه بندی شده است.

راه و شهرسازی در جلسه شورای اداری یک اخطار گرفت به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ،   فرماندار شهرستان بیرجند با دادن آخرین اخطار به راه و شهرسازی گفت: تا قبل از دهه فجر باید 78  هکتار دیگر را نیز واگذار کند و مطالبات مردم را پاسخ دهد.

ناصری گفت: جاده منتهی به نمایشگاه بین الملی نیز باید دو بانده شود و امیدواریم این مکان در سال 98 قابل بهره برداری باشد.

فرماندار شهرستان بیرجند در خصوص انتظارات از دستگاه ها در آستانه 40 سالگی انقلاب افزود: اطلاع رسانی در نمایشگاه های دستاورده ای انقلاب به مردم و همچنین تسریع در اتمام پروژه ها ی ناتمام از دیگر این موارد است.

اردونی رییس اورژانس اجتماعی استان در خصوص سمانه 123 بیان کرد: اورژانس اجتماعی در شهرستان بیرجنداز سال 87 شروع به فعالیت کرد.

وی اظهار کرد: خدمات ارائه شده در اورژانس اجتماعی تخصصی است و این سامانه در استان به صورت شبانه روزی فعال است.

اردونی گفت: مداخلات ما در مسایل اجتماعی باید به گونه ای باشد که قبل از برخورد های نظامی و قضایی اورژانس اجتماعی ورود پیدا کند و مشکلات حل شود.

بازیار رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان بیرجند افزود: متاسفانه سرانه فضای ورزشی بیرجند بسیار کم است و نسبت به کل استان 27 درصد است که با پروژه های در دست اجرا به 34 درصد خواهد رسید.

انتهای پیام/س

اخطار به راه و شهرسازی خراسان جنوبی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.