استاندار هرمزگان گفت: چندین پروژه از جمله طرح‌های توسعه سواحل مکران با حضور رئیس مجلس افتتاح می‌شود.

رئیس مجلس آخر هفته به استان هرمزگان سفر می‌کند فریدون همتی استاندار هرمزگان در گفت‌وگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره سفر علی لاریجانی به استان هرمزگان گفت: سفر رئیس مجلس شورای اسلامی به استان هرمزگان چهارشنبه و پنج‌شنبه این هفته انجام می‌شود.

همتی در خصوص برنامه‌های سفر رئیس مجلس به استان هرمزگان گفت: چندین پروژه با حضور رئیس مجلس در این استان افتتاح می‌شود.  بخشی از سفر رئیس مجلس به حوزه سواحل مکران است. تشکیل یک جلسه شورای اداری و همچنین کلنگ زنی شهرک ۲ هزارهکتاری صنعتی جاسک در راستای توسعه بخش‌های نفت، کشاورزی، گردشگری و نیروی برق سواحل مکران از دیگر برنامه‌های سفر رییس مجلس به هرمزگان است.

استاندار هرمزگان از طرح احداث  یک بندر چند منظوره در شهرستان خمیر خبر داد و افزود: عملیات اجرایی این طرح  با حضور دکتر لاریجانی آغاز  می‌شود. همچنین در روز دوم این سفر ، رئیس مجلس سفری به بندر لنگه و منطقه گرزه دارند. هدف از این دو سفر هم  افتتاح مجموعه توسعه آب شیرین‌کن، خط انتقال، پمپاژ و افتتاح یک مزرعه بزرگ پرورش ماهی در دریا و  تولید بچه ماهی است. 

  همتی درباره مصوبات بودجه سال ۹۷ و ۹۸ این استان گفت: در حال حاضر  مصوبات بودجه ۹۷ در حال تکمیل و یا آغاز شده‌اند، خوشبختانه در بودجه ۹۷ عملکرد خوبی در حوزه عمرانی داشته‌ایم و منتظر تخصیص اعتبارات سه ماهه آخر سال هستیم تا بعد از ابلاغ، به سرعت کار‌ها در استان دنبال شود. در بودجه ۹۸ کشور، بودجه استان هرمزگان، هم در بخش جاری و هم در بخش عمرانی متناسب با شرایط تحریمی و در چارچوب بودجه مقاومتی تنظیم شده است. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار