به گزارش گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد سلطانیفر معاون امور مطبوعاتی و اطلاعرسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه صنعت تبلیغات، در کارکرد دوگانه خود از یک سو پاسخگوی نیاز مردم است و از سوی دیگر اهداف تولیدکنندگان کالا و خدمات را در چارچوب اقتصاد تولیدمحور برآورده میسازد، گفت: استفاده از فناوریهای نوین ارتباطی در عرصه تبلیغات، چهره این صنعت را در عصر حاضر دگرگون و موجبات توسعه اقتصاد نوآورانه، دانشبنیان و تولیدمحور را محقق میسازد.
وی با اشاره به اینکه برگزاری رویدادهای تبلیغاتی در چارچوب سیاستهای حمایتی دولت قرار دارد، تصریح کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با هدف جلب مشارکت عمومی برای سرمایهگذاری و اجرای فعالیتهای تبلیغاتی مبتنی بر اقتصاد مقاومتی و افزایش مشارکت بخش غیردولتی در اقتصاد برنامه ریزی کرده و برای اجرای آن تلاش میکند.
سلطانی فر گفت:در جشنوارهها و نمایشگاههای تبلیغاتی میتوان با همافزایی، ارتباط ارگانیک وجوه تبلیغات را به عنوان حلقه اتصال فرهنگ و صنعت در اقتصاد ملی تقویت کرد تا شاهد حرکت پر شتابتری به سوی تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی باشیم.
گفتنی است؛ دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، برگزاری متمرکز ٣ رویداد بزرگ تبلیغاتی را در دی ماه امسال، در راستای سیاستها و برنامههای خود برای همراهی با فعالان حوزه تبلیغات در دستور کار قرار داده است که عبارتند از: همایش سراسری کارشناسان تبلیغات استانها، پانزدهمین نمایشگاه بینالمللی تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته و چهارمین جشنواره تبلیغات ایران با شعار حمایت از تولید کالای ایرانی.
انتهای پیام/