رئیس انجمن صنفی رانندگان مهریز خبرداد؛

فعالیت دو هزار راننده پایه یک در شهرستان مهریز

رئیس انجمن صنفی رانندگان مهریز گفت: در شهرستان مهریز هزار و ۵۰۰ ماشین سنگین و نیمه سنگین و دو هزار راننده پایه یک فعالیت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ محمد علی زارع رئیس انجمن صنفی رانندگان مهریز به مناسبت هفته حمل و نقل در جمع رانندگان شهرستان مهریز گفت: در شهرستان مهریز هزار و ۵۰۰ ماشین سنگین و نیمه سنگین و دو هزار راننده پایه یک فعالیت دارند.

زارع زاده بیان کرد: رانندگان در همه عرصه‌ها بخصوص در اربعین حسینی، سیل، زلزله، کمک به کشور‌های همسایه و حتی شادی‌ها پیش قدم بوده و حماسه آفریدند.

وی اظهارداشت: رانندگان نقش‌آفرینان عرصه اقتصادی و خدمت‌رسانی در سراسر کشور هستند و وظیفه خود را در قبال نظام و رهبری و مردم در هر زمان و موقعیتی بدون چشم‌داشتی انجام می‌شود.

سید محمد رستگاری فرماندار شهرستان مهریز گفت: ما به مشکلات و خدمات ارزنده رانندگان واقف هستیم و تا پایان سالجاری سعی در حل مشکلات و خواسته‌های بحق آن‌ها داریم.

وی افزود: رانندگان قشری هستند با درک و فهم منطقی و درخواست‌های منطقی و با وحدت می‌توان مشکلات را حل کرد.

سرهنگ علیرضا خدایی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان مهریز گفت: نیروی انتظامی تا جایی که ضرورت پیدا نکند وارد عمل نمی‌شود و احترام خاصی به این قشر زحمت کش و پیرو ولایت دارد.

در حاشیه این مراسم از تمام رانندگان با اهدا گل تقدیر شد و همچنین ۲۰دستگاه خودرو سنگین، نیمه سنگین، کامیون و تیلر به اجرای مانور در ورودی شهر پرداختند.


انتهای پیام/ ا

مانور خودروهای سنگین و نیمه سنگین در شهرستان مهریز

برچسب ها: حمل و نقل ، رانندگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.