نماینده سابق مجلس در واکنش به رفتار توهین‌آمیز نماینده سراوان در صفحه توییتر خود نوشت از سقوط اخلاقی مسئولان خجالت کشیدم.

از سقوط اخلاقی مسئولان خجالت کشیدم!

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چند روزی است پس از انتشار ویدئویی از توهین و فحاشی  محمد باسط درازهی, نماینده مردم سروان در مجلس شورای اسلامی به یک کارمند اداره کمرگ به اخبار داغ رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی تبدیل شده و بسیاری از چهره‌های مشهور سیاسی نسبت به این اقدام زننده‌ی نماینده مجلس واکنش نشان دادند.


بیشتر بخوانید:

توهین نماینده مجلس به یک کارمند +فیلم

تحلیل جالب علی علیزاده از برخورد نماینده سراوان با کارمند گمرک


علیرضا زاکانی نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در صفحه ی شخصی خود در توییتر, درباره توهین نماینده سراوان به کارمند گمرک، واکنش نشان داد و اظهار داشت از سقوط اخلاقی مسئولان خجالت کشیدم.

زاکانی در توییتر نوشت:

فیلم تکان دهنده توهین نماینده سراوان را دیدم. بعنوان یک نماینده ادوار مجلس از سقوط اخلاقی مسئولان خجالت کشیدم. توجیه بدتر وی در علت برخورد را شنیدم و بیشتر خجالت کشیدم. فاجعه آمیزتر، نگاه ضد مردمی چهل نفر از  نمایندگان مجلس دراستیضاح  وزیر اقتصاد بود که حسابی شرمنده ام کرد.

از سقوط اخلاقی مسئولان خجالت کشیدم!

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۰۷:۴۳ ۲۴ دی ۱۳۹۷
بنده از رفتار اين نماينده مردم سراوان به اين دليل خيلي بدم اومد كه براي توجيه كارش گفت طرف به اهل تسنن توهين كرده ... از قضا كارمند گمرك خودش از برادران اهل تسنن بود و خجالتش كرد اقاي نماينده سراوان كه خودت رو اهل تسنن ميداني و نيستي برادران اهل تسنن اهل قران هستند و در قران امده كه فتنه از قتل بالاتر است چرا اينكار رو كردي؟ چرا از مردم معذرت خواهي نكردي تو خيلي كوچكي حيف ان مردم بزرگوار تو نمايندشوني
Iran (Islamic Republic of)
حق گو
۱۴:۰۸ ۲۸ آذر ۱۳۹۷
خان وخان بازی شده. جالبه نماینده خطاکار به نمایندگان دیگه درمجلس میگه این اتفاق برای شما هم می افته . یعنی خطا کردم پشتم را بگیرید تا خطا کردید پشتتون را بگیرم. نماینده=قانون گذاری صحیح در جامعه. خدا به داد مسئولین بانک ها برسه که میخواهند با وام چند صد میلیونی خارج از عرف اینا مخالفت کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۵ ۲۸ آذر ۱۳۹۷
باید نهادی برای نظارت بر رفتار وعملکرد نمایندگان باشد
تا از موقعیت خود سوءاستفاده نکنند
آخرین اخبار