رئیس پلیس‌راه استان کرمانشاه ؛

کاهش ۳ درصدی تصادفات منجر به فوت نسبت به مدت مشابه سال قبل

رئیس پلیس‌راه استان کرمانشاه از کاهش ۳ درصدی تصادفات منجر به فوت نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، محمد حیدری رئیس پلیس‌راه استان کرمانشاه در خصوص آخرین آمار تصادفات جاده‌ای در محور‌های مواصلاتی استان از ابتدای امسال تاکنون گفت : از ابتدای امسال تاکنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته شاهد کاهش ۳ درصدی تعداد فوتی‌ها ناشی از تصادفات جاده‌ای در استان بودیم.

وی از کاهش یک درصدی کل تصادفات جاده‌ای از ابتدای امسال تا کنون نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و گفت : این آمار و کاهش، علی رغم افزایش ترددی است که ما در این ایام و مدت سپری شده از سال نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشتیم.

رئیس پلیس‌راه استان کرمانشاه تصریح کرد: در این مدت طرح‌های ویژه ترافیکی، چون طرح تابستان و افزایش سفرها، طرح اربعین و عبور زائران از کرمانشاه به ایلام را نیز داشتیم و علی رغم آن شاهد کاهش آمار تصادفات و تلفات جاده‌ای بودیم.

وی گفت: در این راستا ما برنامه‌ای را برای کاهش تصادفات داشتیم که علی رغم موارد فوق برنامه مذکور محقق شد و توانستیم تا حدی این آمار را کاهش دهیم.

حیدری بیان کرد: همه دستگاه‌های استان اعم از راهداری، راه و شهرسازی و پلیس راه با هم هماهنگ هستند و نتیجه این هماهنگی بهبود وضعیت راه‌های استان است و پلیس نیز از حداکثر ظرفیت‌های قانونی در برخورد با تخلفات، اعمال قانون، توقیف خودرو‌های دارای حرکات مخاطره آمیز، محرومیت‌هایی که به سبب تخلفات باید اعمال کند، استفاده می‌کند که این باعث شده شاهد کاهش تصادفات در استان نسبت به گذشته باشیم .

 

 

انتهای پیام/د

کاهش ۳ درصدی تعداد فوتی‌ها ناشی از تصادفات جاده‌ای

 

برچسب ها: تصادف ، جاده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.