آیت‌الله مومن در دیدار سردار نقدی:

اساس انقلاب اسلامی در تبعیت و پیروی از اسلام است

عضو شورای نگهبان در دیدار با سردار نقدی اساس انقلاب اسلامی را در تبعیت و پیروی از اسلام دانست.

اساس انقلاب اسلامی در تبعیت و پیروی از اسلام استبه گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، آیت‌الله مؤمن، عضو شورای نگهبان در دیداری با سردار نقدی معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه که این جلسه در دفتر شورای نگهبان برگزار شد، گفت: اساس انقلاب اسلامی در تبعیت و پیروی از اسلام اصلی است که پیامبر بزرگوار به امر خدا برای مسلمانان آورده است.

آیت‌الله مؤمن گفت: طبق آیات قرآن وظیفه علمای اسلام است که اگر گرفتاری برای مردم پیش آمد علما حق ندارند سکوت کنند علما لازم است در برابر خلاف کاری خلافکاران بایستند و از حق مردمان دفاع کنند.

وی ادامه داد:  بنابراین وقتی امام راحل ظلم مردم را دیده است ساکت نشستند و در برابر آن‌ها قیام کردند.

عضو شورای نگهبان تصریح کرد: خداوند لطفی به مردم ایران و جهان کرد تا از علما و امام راحل و مراجع مختلف کل جهان تشیع همکاری کردند تا همانگونه که  خدا می‌خواهد عمل شود.

آیت‌الله مؤمن ادامه داد: امام راحل در طول عمر خود چیزی جز خدا و خداخواهی  چیزی از مردم نمیخواست و اساس حکومت اسلامی ایران را در همین امر پی‌ریزی کرد.

وی تصریح کرد: بعد از اینکه انقلاب اسلامی به پیروزی رسید، آیت‌الله خامنه‌ای در مشهد بحث‌های حکومتی و ولایت فقیه را به حوزویان آموزش می‌داد و به مدت 10 سال نماینده امام در نیروهای مسلح شد تا اساس بشریت نظام اسلامی ایران فرا گرفت.

وی در مورد رهبر  انقلاب اسلامی گفت: ایشان نظام را رهبری می‌کنند خرده‌ای بر ایشان نیست. ایشان مردانه روی فرامین امام ایستادند و فرمایشات ایشان را اجرا می‌کنند آقای خامنه‌ای انسان وارسته، شایسته‌ای است که از لحاظ دینی و عینی مسائل را می‌داند و در مورد آن راهبرد می‌دهد.

وی گفت: در شورای نگهبان 28 سال است که کنار بقه اعضای شورای نگهبان  فقط می‌خواهیم آن چه که خداوند گفته انجام دهیم و بر طبق قوانین اسلامی قوانین خودمان را منطبق دهیم.

آیت‌الله مؤمن تصریح کرد: همین امر  باعث شده که انقلاب به 40 سالگی برسد و امیدواریم به ظهور امام زمان وصل شود شما باید بسیج را پیگیری کنید تا نظام روز به روز  گسترده ‌تر و پایدارتر شود.

انتهای پیام /

برچسب ها: فرهنگی ، اجتماعی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار