محرومیت باشگاه پرسپولیس که از سوی فدراسیون جهانی فوتبال اتخاذ شده بود، امروز (چهارشنبه) به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، باشگاه پرسپولیس تهران که سال گذشته از سوی فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) با محرومیت سنگینی مواجه و از فعالیت در ۲ پنجره نقل و انتقالاتی محروم شد اما توانست با توجه به مشکلات نتایج خوبی بگیرد و نایب قهرمانی در آسیا و قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران را کسب کند.

محرومیت پرسپولیس امروز ( ۲۸ آذر ۱۳۹۷) به پایان رسید و از این تاریخ، سرخپوشان می‌توانند از بازیکنان جدید شان (سعید کریمی - سروش رفیعی - مهدی شریفی - مهدی ترابی - مهدی شیری) استفاده کنند و همچنین بازیکنان جدیدی را به خدمت بگیرند. محرومیت پرسپولیس که بر اثر خیریت مهدی طارمی بوجود آمد رو به اتمام است و باید دید سرخپوشان با نفرات جدید در نیم فصل دوم چه نتایجی کسب خواهند کرد.

در جلسه‌ ای که برانکو ایوانکوویچ با ایرج عرب، سرپرست باشگاه پرسپولیس داشت، درخواست کرد که ۳ بازیکن در پست‌های دفاع چپ، دفاع میانی با قابلیت بازی در پست هافبک تدافعی و مهاجم جذب کنند و همچنین بازیکنان جوانی از تیم ملی امید به ترکیب تیم اضافه شوند تا سرخپوشان با قدرت در 3 جبهه لیگ برتر، لیگ قهرمانان آسیا و جام حذفی به میدان بروند.

محمدنادری (کورتریک بلژیک)، محمد مسلمی پور (تراکتورسازی تبریز) و مهدی طارمی (الغرافه قطر) گزینه های اصلی پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات هستند و در لیست دوم برانکو نیز بازیکنانی مانند محمدحسین مرامدمند (پدیده مشهد) و وحیدخشتان (استقلال خوزستان) قرار دارند.

با اعلام سازمان لیگ فوتبال ایران، لیگ برتر به دلیل حضور شاگردان کی روش در جام ملت های آسیا 2019 امارات 53 روز تعطیل است و فصل نقل و انتقالات هم از 16 دی تا 13 بهمن  است.


بیشتر بخوانید:

بشار رسن در تیم فوتبال پرسپولیس ماندنی شد

ملی پوشان فوتبال ایران در رویای فتح جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹

بازیکن سابق پرسپولیس در جمع برترین‌های جام ملت‌های آسیا


انتهای پیام/

محرومیت پرسپولیس به پایان رسید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۹ ۲۸ آذر ۱۳۹۷
حتما خیریتی توش بوده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۹ ۲۸ آذر ۱۳۹۷
عوضش سوگلی بوده و هست
آخرین اخبار