بدشانسی برای دوچرخه سواری جاده ایران

تور دوچرخه سواری اندونزی که تیم ملی جاده ایران قصد شرکت در آن داشت به تعویق افتاد.

بدشانسی برای دوچرخه سواری جاده ایرانبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از اینکه مشخص شد تیم های باشگاهی ایران حضور کم رنگی در تورهای آسیایی خواهند داشت، فدراسیون جهت جمع کردن امتیاز برای گرفتن سهمیه المپیک به دنبال گرفتن دعوتنامه و حضور در تورهای آسیایی بود. فدراسیون در اولین گام توانست دعوتنامه تور اندونزی را بگیرد و این تور قرار بود اول تا چهارم بهمن برگزار شود. در حالی که تمام کارها برای حضور رکابزنان ایران در این تور انجام شده بود اما اکنون مشخص شده، برگزاری آن به تعویق افتاده است.


بیشتربخوانید سفر به جنوب ایران با شعار حفظ محیط زیست


محسن سلگی مدیر تیم های ملی دوچرخه سواری ایران در این مورد گفت: با توجه به اینکه مسابقات پیست قهرمانی آسیا در اندونزی برگزار می شود، دعوتنامه تور جاده آن را هم گرفتیم تا رکابزنان نیمه استقامت ما بعد از قهرمانی آسیا، در تور اندونزی هم شرکت کنند. ما تمام کارهای مربوط به ثبت نام و رزرو هتل را هم برای 5 رکابزن و 3 همراه انجام داده بودیم اما اکنون اعلام کردند تاریخ آن به تعویق افتاده است.

مسئولان برگزاری اطلاع دادند که تاریخ تور تغییر کرده و 7 ماه دیگر برگزار می شود. این اتفاق برنامه ریزی ما را برهم زد و اگر در این تور شرکت می کردیم خیلی خوب بود.

منبع:ایسنا

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.