پیشکسوت کاراته گفت: کاراته این روز‌ها به همدلی و اتحاد نیاز دارد تا در رقابت‌های پیش رو موفق باشد.

زیکساری: کاراته ایران به اتحاد و همدلی نیاز داردحامد زیکساری پیشکسوت کاراته کشورمان و دبیر هیئت کاراته استان گیلان در گفت و گو با  خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره حاشیه‌های اخیر کاراته بیان کرد: کاراته این روز‌ها به همدلی و اتحاد نیاز دارد تا در رقابت‌های پیش رو موفق باشد. از صحبت‌های برخی افراد تعجب می‌کنم. آن‌ها انتقاد‌های تندی به مسئولان فدراسیون می کنند. در هر حال کاراته به رفتار اینگونه برخی از دوستان آشناست و امیدوارم آشوری به عنوان سرپرست فدراسیون فضای همدلی را برای جامعه بزرگ این رشته  پدید آورد تا آرامش به فضای کاراته بازگردد.

او ادامه داد: پیشکسوتان و قهرمانان ما باید به فدراسیون کمک کنند تا در این سال که از نظر کسب سهمیه المپیک حساس است بتواند با پیشنهاد‌های درست به سمت موفقیت حرکت کند. اینکه برخی افراد به خواسته‌های خود نمی‌رسند و انتقاد می‌کنند صحیح نیست.

او درباره عملکرد هیئت کاراته استان گیلان عنوان کرد: این هیئت همیشه قطب کاراته ایران بوده و قهرمانان و افتخار آفرینان زیادی را به تیم ملی معرفی کرده است و در حال حاضر هم سارا بهمن یار تنها مدال آور تیم ملی بانوان در رقابت‌های جهانی مادرید از همین استان بوده است.

زیکساری ادامه داد: در این سال‌ها هیئت کاراته گیلان توانسته است در تمامی رده‌های تیم ملی نماینده‌های موفقی داشته باشد و در لیگ جهانی کاراته وان چین نیز ۳ کاراته کا از همین استان راهی رقابت‌ها شدند. موفقیت‌هایی که کاراته ایران در رقابت‌های مختلف داشته است نشان از برنامه ریزی دقیق و نگاه ویژه مسئولان فدراسیون به تیم ملی دارد.

‎او عنوان کرد: با توجه به المپیکی شدن کاراته، جامعه کاراته انتظار دارد تا ملی پوشان ما در مسابقات المپیک موفق به کسب مدال شوند که این امر دور از دسترس نیست و امیدواریم که شاهد موفقیت تیم‌های ملی کاراته ایران در المپیک ۲۰۲۰ توکیو باشیم.

‎زیکساری تصریح کرد: از مسئولان وزارت ورزش و جوانان و همچنین فدراسیون کاراته تقاضا داریم که قهرمانان ما را برای حضور در لیگ‌های مهم جهانی بیش از پیش حمایت کنند تا روند موفقیت‌های تیم ملی ادامه داشته باشد.

‎دارنده دو مدال طلای تیمی بزرگسالان آسیا و دو مدال برنز مسابقات دانشجویان جهان در پایان گفت: امیدوارم که جامعه کاراته با همدلی و اتحاد به ایجاد آرامش این رشته کمک کنند تا با کاهش حاشیه‌ها تیم‌های ملی ما بتوانند در مسابقات مختلف سهمیه المپیک را بدست آورند.


بیشتر بخوانید:

رهنما: خانواده کاراته باید از خودزنی دست بردارد/ عملکرد تیم ملی بانوان سینوسی است

باقری: جلوی عوامل آسیب زا به تیم ملی کاراته بانوان گرفته می‌شود/ از بازیکن سالاری جلوگیری می‌کنیم

واکنش سرپرست فدراسیون کاراته به دریافت پول از ورزشکاران

بهنام فر: از هدایت تیم ملی پایه کناره گیری می‌کنم/برخی برای رسیدن به مقام از فدراسیون انتقاد می‌کنند


انتهای پیام/

اظهارات زیکساری درباره تیم های ملی کاراته

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار