مشاور عالی فدراسیون و رییس هیات ورزش‌های همگانی فارس گفت: بیش از یک هزار و ۵۰۰ دانش آموز جهرمی طناب‌زنی گروهی را برای نخستین بار در ایران به نام خود ثبت کردند.

رکورد طناب‌زنی گروهی دانش آموزان جهرمی برای نخستین بار در ایران

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سیروس پاک فطرت مشاور عالی فدراسیون و رییس هیات ورزش‌های همگانی استان فارس در همایش رکورد زنی گروهی که با حضور بیش از یک هزار و ۵۰۰ دانش آموز جهرمی زیر ۱۵ سال در بلوار رضوان این شهر برگزار شد اظهار کرد: در این مراسم که دانش‌آموزان پسر لباس‌های سه رنگ پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران به تن داشتند به مدت ۱۰ دقیقه اقدام به طناب زنی گروهی کردند.

وی ادامه داد: در این مراسم رییس کمیته ثبت رکورد‌های ورزشی فدراسیون ورزش‌های همگانی حضور داشت و در ابتدا این حرکت ماندگار در کتاب رکورد‌های ملی ایران ثبت می‌شود.

رییس هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس بیان کرد: همچنین تلاش می‌کنیم تا با ارائه گزارش و اسناد مورد نیاز این رویداد ارزشمند و شاخص ورزشی را در عرصه جهانی به ثبت برسانیم.

پاک‌فطرت تصریح کرد: رویکرد ما در ورزش همگانی، همگانی کردن بیشتر رشته‌های ورزشی در شهرستان‌های استان فارس است و از فرمانداران و روسای اداره‌های ورزشی سایر شهرستان‌ها نیز تقاضا داریم تا نسبت به اجرای چنین ورزش‌های همگانی در شهرستان‌های خود پیشگام بوده و اقدام کنند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان جهرم نیز گفت: با اجرای این همایش بزرگ و خلاقانه توسط دانش‌آموزان، نام جهرم در عرصه‌های ملی و بین‌المللی ورزش خوش درخشید.

علیرضا صحراییان اضافه کرد: ورزش همگانی یک نیاز و ضرورت در جامعه محسوب می‌شود و باید بیش از پیش برای آن تلاش کرد.

وی افزود: در جهرم زیرساخت‌های مناسبی برای ورزش همگانی فراهم شده که این مهم نیز بیش از پیش توسعه می‌یابد.

فرماندار جهرم تصریح کرد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته اجرای یک پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در بخش خفر جهرم و پخش آن از شبکه استانی فارس و یا شبکه سوم سیما نیز در دست اقدام است.

انتهای پیام/چ

رکورد طناب‌زنی گروهی دانش آموزان جهرمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار