به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، در این بسته خبری، گلچینی از پربازدیدترین اخبار گروه وبگردی را مشاهده می‌کنید.

دنیای موشک‌ها به روایت عدد و رقم/روایت خواندنی از تنها بانوی سردار ایرانی/ادامه جولان کلاه‌گیس‌ها در تئاتر/خوردن این خوراکی‌ها با یکدیگر ممنوع!


نگاهی به خشم مسئولان؛ از کف‌گرگی تا جنجال در‌ گمرک!

در این مطلب به نمونه‌هایی از رفتار و برخوردهای عجیب برخی مسئولان با منتقدان اشاره شده است.


ماجرای قاچاق خاک ایران به عربستان چیست؟

وزارت جهاد کشاورزی سال‌هاست قاچاق خاک از ایران را تکذیب می‌کند و سازمان محیط‌ زیست منتقد جدی بی‌توجهی در این مساله است.


پروژه «پدر محمدرضا گلزار» در ارتفاعات جنوبی مشهد/۱۰۰ هکتاری که برای راه‌اندازی تله‌کابین گرفته شد

رئیس اداره واگذاری، توسعه و نظارت بر اراضی سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت:برای چندمین بار پرونده را به‌هیات نظارت ماده ۳۳ ارجاع دادیم و باتوجه به ورود سازمان‌های نظارتی، احتمال استرداد اراضی به جهاد و سلب از شرکت مهندسی گلزار زیاد است.


روحانی به شدت توهم توطئه دارد/ اگر یک احمدی‌نژادی شاخص تلویزیون بیاید، روحانی عمامه زمین می‌زند!/ پیام‌رسان‌های خارجی را با دوپینگ راه انداختند

عزت‌الله ضرغامی گفت:جا‌هایی که منزجر کننده است و عزت ملی دارد زیر سؤال می‌رود و به دشمنان سوژه می‌دهد، اگر من این حرف‌ها را بزنم حتما برای من هزینه دارد. اما من نمی‌توانم حقیقت را نگویم و از کاری که کرده ام دفاع نکنم. اتفاقا یکی دو بار که پخش کردیم آقای روحانی و دولت هم عذرخواهی کردند.‌ای کاش در مورد اربعین هم همین روحیه سال ۹۲ را داشتند و عذرخواهی می‌کردند.


تست شخصیت شناسی: چه تعداد اسب در تصویر می‌بینید؟

در این مطلب یکی از تست‌های شخصیت شناسی آمده که بسیار ساده و در عین حال سرگرم کننده است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که نگاهی به عکس بیندازید و به سوال پاسخ دهید.


نقدی بر مستند BBC/ بهتان برای حفظ نظام؟!

مستند بی‌بی‌سی تلاش کرده نشان دهد، جمهوری اسلامی به‌ جهت مبنایی، معتقد است برای حذف دشمن می‌توان به هر کاری متوسل شد از جمله بهتان!


آداب و رسوم شب یلدا در شهرهای مختلف کشور

شب یلدا بهانه‌ای می‌شود تا اعضای خانواده،فامیل و دوستان دقایقی فارغ از روزمرگی‌ها،دور هم جمع شوند و به قول قدیمی‌ها گل بگویند و گل بشنوند.اما بسته به شهر‌های مختلف ایران،سنت‌های متفاوتی هم در این شب وجود دارد.


بمب‌های خوشه‌ای هم حریف نیرو‌های انصارالله نشدند + نقشه میدانی و تصاویر

نیرو‌های شورشی در یک هفته گذشته ۳۳ حمله علیه نیرو‌های یمنی انجام دادند، اما با ۷۵۰ کشته و زخمی ناکام ماندند.


راه‌های داشتن زندگی شاد، از زبان یک آدم ۸۰ ساله

کارهایی ساده برای داشتن یک زندگی خوشحال که یک فرد ۸۰ ساله به ما می‌آموزد، هدیه‌ایست از یک عمر تجربه که به آسانی در اختیارمان قرار می‌گیرد.


بهتان #آیت‌الله_بی‌بی‌سی

در این گزارش در چندمحور به موضوع مستندسازی شبکه بی بی سی در موضوعات مختلف و در بخشی هم به مسأله مورد بحث در این مستند می‌پردازیم.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.