نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل متحد به تصمیم آمریکا برای خارج کردن همه نیروهایش از سوریه واکنش نشان داد.

واکنش رژیم صهیونیستی به تصمیم آمریکا برای خروج از سوریهبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دنی دانون، نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل متحد، به تصمیم آمریکا برای خارج کردن همه نیروهایش از سوریه واکنش نشان داد.

دانون در گفتگو با خبرنگاران در پاسخ به پرسشی در این باره، گفت اسرائیل به تصمیم آمریکا برای خارج کردن نیروهایش از سوریه احترام می گذارد. او در ادامه ادعاهای بی اساس مقامات صهیونیست علیه کشورمان را تکرار کرد و گفت: ما نگرانی های خودمان را درباره سوریه داریم؛ درباره حضور نیروهای ایرانی در سوریه. صرف‌نظر از اینکه نیروهای آمریکایی، روس و یا هر کشور دیگری (در سوریه) باشند یا نه، هر آنچه لازم است را برای محافظت از مردم خود انجام خواهیم داد.

نماینده رژیم صهیونیستی در ادامه فرافکنی های سران این رژیم گفت: ما همچنان سیاست سابق خود را دنبال خواهیم کرد؛ اینکه به ایرانی ها اجازه ندهیم نزدیک مرزهای ما پایگاه هایشان را احداث کنند.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، امروز (چهارشنبه) در یک پیام توئیتری خبر رسانه‌های آمریکایی مبنی بر خروج کامل نیروهای این کشور از سوریه را تلویحا تایید کرد و مدعی شد این کشور گروه تروریستی داعش را در سوریه شکست داده است. ترامپ همچنین مدعی شد تنها دلیل او برای ادامه حضور نیروهای آمریکایی در منطقه خاورمیانه همین موضوع (شکست داعش) بوده است.

پیش از انتشار این توئیت، مقامات آمریکا امروز در گفتگو با رویترز اعلام کرده بودند واشنگتن در حال بررسی خروج تمام نیرو‌های خود از سوریه است. آن‌ها مدعی شدند واشنگتن همزمان با پس گرفتن تمام مناطق تحت کنترل داعش و پایان مأموریت خود، تمام نیروهای نظامی آمریکا را از سوریه خارج می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار