معاون امور داوطلبان جمعیت هلال‌احمر استان اردبیل از اجرای طرح «یلدانه» با شعار «یلدا برای همه» در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، عزت اله ضربی، معاون امور داوطلبان جمعیت هلال‌احمر استان اردبیل افزود: این طرح در شب یلدا همزمان با سراسر کشور و با هدف گسترش همدلی و مهربانی در جامعه در استان اردبیل نیز اجرا می شود.

وی با بین اینکه این طرح با مشارکت معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان برگزار می شود، افزود: اعضای جمعیت هلال احمر در نظر دارند را همراه با کسانی باشند که یلدا را تنها و دور از خانواده مانده‌اند.

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: در این راستا اعضای داوطلب و جوانان در سراسر استان با یک شاخه گل و انار به همراه‌سراها، بیمارستان‌ها، مراکز نگهداری سالمندان، معلولان و جانبازان و کودکان بی‌سرپرست رفته و لحظاتی را در کنار این افراد سپری خواهند کرد.

ضربی با تاکید بر اهمیت روحیه داوطلبی در بین اعضا و لزوم ترویج فرهنگ نوعدوستی، افزود: این طرح در سطح ملی اجرا می شود و هموطنانی که علاقه‌مند به همراهی با اعضای هلال احمر  هستند می‌توانند به این میهمانی بیایند.

وی با دعوت از همه علاقه‌مندان برای مشارکت در این طرح گفت: این افراد می‌توانند کلمه «یلدانه» و نام استان خود را به شماره سراسری  ۳۰۰۰۲۱۴۷ پیامک کنند تا داوطلبان هلال‌احمر با آنها تماس گرفته و هماهنگی حضور را انجام دهند.

انتهای پیام/ح

ترویج فرهنگ نوعدوستی در اردبیل

برچسب ها: هلال احمر ، شب یلدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.