رئیس شورای اسلامی نیشابورگفت: با توجه به وضعیت اقلیم و آب و هوای نیشابور ارزیابی مثبتی از فضای سبز نداریم و وضعیت کنونی فضای سبز شهر با وضعیت ایده آل فاصله زیادی دارد.

انتظاربیشتر از برنامه‌های شهرداری نیشابوربه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ، سید هادی درودی رئیس شورای اسلامی شهر نیشابور در جمع اصحاب رسانه گفت: حدود ۲۸۰ هکتار فضای سبز در نیشابور داریم که هر برای شهروند ۱۰ متر مربع را شامل می‌شود و سرانه فضای سبز نیشابور در وضعیت خوبی نیست.
 
وی با اشاره به اینکه وضعیت عمومی شهرداری نیشابور مثبت است تصریح کرد: وضعیت عمومی شهرداری نیشابور در برخی حوزه‌ها جلو است، اما با برنامه‌های شورای پنجم فاصله دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر نیشابور افزود :با توجه به اینکه سقف اختیارات شهرداری را تا ۵۰۰ میلیون تومان تنفیذ اختیار کرده‌ایم سطح توقعات ما بیشتر است و برنامه‌هایی که شهردار به ما اعلام کردند فاصله زیادی دارد.

درودی در خصوص صنعت گردشگری نیشابور اظهار داشت: نیشابور پتانسیل‌های خوبی در حوزه گردشگری دارد و مدیر کل میراث فرهنگی استان اهتمام دارند که نیشابور ثبت جهانی شود، اما متاسفانه از این پتانسیل‌ها  درست استفاده نکرده ایم.

وی گفت: در حوزه عمران شهری ۳۴ درصد از برنامه و محقق شده است، اما پروژه شاخصی تاکنون انجام نداده ایم و متاسفانه در مبلمان شهری و فضای سبز مشکل اساسی داریم.

انتهای پیام// ز. م


پتانسیل‌های گردشگری نیشابور مورد توجه قرار نگرفته است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.