در مراسمی از پوستر جایزه آیت‌الله حائری شیرازی با عنوان تحفه محی‌الدین در شیراز رونمایی شد.

رونمایی از پوستر تحفه محی‌الدین در شیرازبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، ظهر امروز همایش تبیین ابعاد شخصیتی آیت‌الله محمد صادق (محی الدین) حائری شیرازی امام جمعه اسبق شیراز، از پوستر جایزه مربوط به این عالم ربانی با عنوان «تحفه محی‌الدین» که قرار است سالانه به صاحبان برترین پژوهش‌ها درزمینهٔ علوم انسانی اسلامی اهدا شود، در شیراز رونمایی شد.

محمدهادی ایمانیه مسؤول اهدای تحفه محی‌الدین با بیان اینکه ۱۰ هزار سی دی و نوار سخنرانی آیت‌الله حائری جمع‌آوری‌شده است، افزود: این مجموعه سخنرانی‌ها به‌زودی تدوین خواهد شد تا در اختیار پژوهش گران قرار گیرد.

وی ادامه داد: قرار است همایش بزرگداشت آیت‌الله حائری سالیانه برگزار شود و پژوهش‌های علوم انسانی در این همایش موردبررسی قرار گیرد و جایزه‌ای تحت عنوان «تحفه محی‌الدین» به بهترین آن تعلق گیرد.

ایمانیه ادامه داد: پژوهش‌های مربوط به علوم انسانی اسلامی درزمینهٔ‌هایی همچون مفهوم و اولویت‌های پژوهش در علوم انسانی اسلامی و روش تحقیق در این علوم، آسیب‌شناسی نظریه‌پردازی، چگونگی همکاری حوزه و دانشگاه و... موردبررسی قرار خواهد گرفت.

مسؤول اهدای تحفه محی‌الدین تصریح کرد: علاقه‌مندان به این عالم ربانی برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به در سایت حائری شیرازی haeri.ir مراجعه کنند.
انتهای پیام/م

رونمایی از «تحفه محی‌الدین» در شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.