مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: توسعه اشتغال در استان از برنامه‌های مهم و اساسی است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،قاسم رحیمی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل امروز در جلسه شورای قشر کارگری استان اردبیل اظهار داشت: باید در راستای شکست توطئه‌های دشمنان در اعمال تحریم‌های ظالمانه علیه کشورمان منویات مقام معظم رهبری در حمایت از تولید داخلی اساس کار بوده و در این راستا برنامه‌ریزی‌های لازم و اساسی انجام شود.

وی توسعه اشتغال در استان را از برنامه‌های مهم و اساسی دانست و بیان کرد: حفظ اشتغال موجود و ایجاد اشتغال در استان نیاز به همدلی و استفاده همه آحاد مردم و به ویژه مسئولان از کالای ایرانی دارد که باید این مهم به نحوی اساسی اطلاع‌رسانی شده و در این زمینه اقدام شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل با بیان اینکه امروز کشورمان در یک جنگ اقتصادی تمام عیار است، تصریح کرد: در شرایط جنگ اقتصادی، کارگران امروز همان بسیجیان زمان جنگ تحمیلی هستند و کارفرمایان نیز فرماندهان این بسیجیان بوده که با اتحاد و همبستگی چرخه اقتصادی کشور را به گردش در می‌آورند و زمینه‌ساز رونق اقتصادی می‌شوند.

رحیمی افزود: امروز سه قشر می‌تواند شعار مقام معظم رهبری را محقق کند دولت با تسهیل‌گری شرایط و ارائه مشوق‌های لازم و با بکار‌گیری روش‌های مختلف از کارگران و کارفرمایان که دو ضلع دیگر این عرصه هستند، حمایت کند.

رئیس شورای قشر بسیج کارگری با اشاره به اینکه با حمایت از کارگران بایستی آنان را با علم و دانش روز آشنا کرد، گفت: کارآفرینان با بکارگیری روش‌های نوآورانه و کار خلاقانه و کارگران با آگاهی از علم و فن‌آوری روز با تولید محصولات با کیفیت در پیشرفت و دوام اقتصادی کشور اقدام کنند.

وی اظهار کرد: شورای قشر بسیج کارگری هم در این راستا در صدد گرهگشایی از مسائل و مشکلات کارگری و کارگاه‌ها بوده و با کمک و همکاری با کارفرمایان در راستای حفظ فرصت‌های شغلی موجود، رفاه کارگران تلاش می‌کند.

انتهای پیام/ع

توسعه اشتغال در اردبیل

 

برچسب ها: اشتغال ، تولید داخلی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.