وزیر ورزش و جوانان گفت: ۹۰ خانه جوانان در دو سال گذشته به بهره برداری رسیده است و در زمینه تسهیلات قرض الحسنه جوان وام‌های بانکی به ۱۵ میلیون تومان افزایش داده ایم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، وزیر ورزش و جوانان در جمع جوانان و ورزشکاران کازرون بیان کرد: در زمینه تسهیلات قرض الحسنه جوان وام‌های بانکی به ۱۵ میلیون تومان افزایش دادیم و در زمینه مشاوره‌های ازدواج کارگاه‌های بسیاری برگزار شد و ۹۰ خانه جوانان در دو سال گذشته به بهره برداری رسیده و در سال ۹۸ عملیات احداث خانه جوان کازرون را در مدت یک سال اجرایی خواهیم کرد و تلاشمان بر این هست علی رغم کمبود بودجه و مشکلات پیش رو، طرح‌های بیشتری را به بهره برداری برسانیم.

وی بیان کرد: خوشحالم قولی که در زمان حضورم در سازمان میراث فرهنگی مبنی بر ثبت مجموعه تاریخی بیشاپور در یونسکو بود به سرانجام رسید و‌ امروز به کانونی برای توسعه محور اقتصادی و فرهنگی کازرون تبدیل شده و در آینده مقصد مهمی برای گردشگران خارجی به حساب خواهد آمد.

 وزیر ورزش جوانان سلام ویژه رییس جمهوری را به مردم کازرون ابلاغ کرد و گفت: قطعا همه باور داریم در شرایط سخت و ظالمانه تحریم‌ها، یکی از عرصه‌هایی که توانست به دلیل موفقیت در عرصه‌های مختلف موجبات شادی مردم را فراهم کند پیروزی‌های ورزشکاران ما از جمله درخشش تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی است که انعکاس جهانی را در پی داشت و مقام معظم رهبری نیز این موفقیت را ستودند .

مسعود سلطانی فر بیان کرد: در آوردگاه بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی نیز ورزشکاران ایرانی خوش درخشیدند و عنوان‌های دوره‌های قبل را ترقی دادند و که امیدوارم با تلاش مضاعف به سمتی گام برداریم تا در المپیک توکیو موفقیت بیشتری حاصل شود.

سلطانی فر در پایان قول داد برای پیگیری مشکلات سمن‌ها، ورزشکاران و مسئولان شهرستان کازرون با سایر وزرا جلساتی ترتیب داده و در جهت رفع آن اقدام کند.

رحمانی سرپرست استانداری فارس نیز در دیدار ورزشکاران و جوانان کازرونی گفت: وزیر ورزش و جوانان امروز از طرح ملی شش هزار نفری شیراز  بازدید کرد که با دستور وی قرار است  در هفته دولت سال ۹۸ به بهره برداری برسد.

وی ادامه داد: ۱۰ درصد غذای کشور را در استان فارس تولید می‌کنیم که کازرون هم در این حوزه نقش بسزایی دارد و بیش از ۱۴۰۰ بقعه مذهبی داریم که در راس آن حرم حضرت احمدبن موسی (ع) قرار دارد، ۲۰۰۰ اثر ثبت شده ملی را فارس در دل خود جای داده و مناطق و شهرک‌های صنعتی بسیاری داریم که یکی از آنها در کازرون قرار دارد.

رحمانی اضافه کرد: ۸۸ مدال را ورزشکاران استان فارس در مسابقات استعدادیابی کشور بدست آوردند و کسب ۱۵ مدال در بازی‌های آسیایی از تلاش ورزشکاران استان است.

سرپرست استانداری فارس گفت: تاکنون ۳۰۰ زمین چمن مصنوعی، ۴۰ چمن مصنوعی استاندارد برای مسابقات ملی به بهره برای رسیده، ورزشگاه بزرگ پارس پس از سال‌ها در دولت دوازدهم در اختیار ورزش دوستان قرار گرفت و ۸۵ درصد طرح‌های دولت‌های قبلی که بدون استفاده بود به بهره برداری رسیده، اما پتانسیل استان پهناور فارس باید بیشتر از این‌ها باشد و امروز نیز شاهد بهره برداری از دو‌سالن در کازرون خواهیم بود که در صورت تکمیل ۱۳ مجموعه دیگر ورزشی که مراحل ساخت خود را طی می‌کند ۲ دهم متر به سرانه ورزشی این شهرستان اضافه می‌کند.

۹۰ خانه جوانان در دو سال گذشته به بهره برداری رسیده است/افزایش تسهیلات قرض الحسنه جوان وام‌های بانکی

۹۰ خانه جوانان در دو سال گذشته به بهره برداری رسیده است/افزایش تسهیلات قرض الحسنه جوان وام‌های بانکی

۹۰ خانه جوانان در دو سال گذشته به بهره برداری رسیده است/افزایش تسهیلات قرض الحسنه جوان وام‌های بانکی

انتهای پیام/چ

سفر وزیر ورزش و جوانان به کازرون

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار