مدیرکل دفتر روستایی و شورا‌های استانداری قزوین گفت: بخش عمده‌ای از مدارس روستایی در حاشیه راه‌ها قرار گرفته و این موضوع احتمال خطرات برای دانش آموزان را افزایش داده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از قزوین؛ نجفی مدیرکل دفتر روستایی و شورا‌های استانداری در جلسه هماهنگی ارتقاء فرهنگ ترافیک در مدارس روستایی استان گفت: بخش عمده‌ای از مدارس روستایی در حاشیه راه‌ها قرار گرفته اند و این موضوع احتمال آسیب پذیری، وقوع سوانح رانندگی و خطرات برای دانش آموزان را افزایش داده است البته در سال‌های گذشته اقداماتی برای کاهش خطرات صورت گرفته، اما به دلیل نبود هماهنگی بین دستگاه‌های متولی، نتایج مورد انتظار محقق نشده است.

نجفی افزود: براساس هماهنگی صورت گرفته با اداره کل آموزش و پرورش، اداره کل راهداری و حمل و تقل جاده‌ای و فرماندهی پلیس راهور استان و مشارکت دهیاریها، دوره‌های آموزشی فرهنگ ترافیک در مدارس اجرا خواهد شد.

وی اضافه کرد: همچنین با توجه به زمان تهیه پیش نویس بودجه سال ۹۸ دهیاری‌ها در دی ماه، مقرر شد دهیاری‌ها اعتبار لازم در بودجه سال ۹۸ برای بهبود حمل و نقل را پیش بینی کنند.

انتهای پیام/

جلسه هماهنگی ارتقاء فرهنگ ترافیک در مدارس روستایی استان قزوین

برچسب ها: حمل و نقل ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.