مدیر کمیته امداد امام خمینی( ره) شاهین‌شهر گفت:300 خانوار محروم شاهین‌شهری که زندگی سختی داشتند در یک ماه اخیر پس از بررسی‌های کارشناسی این نهاد به عضویت خانواده کمیته امداد امام درآمدند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهدی کریمی مدیر کمیته امداد امام خمینی( ره) شاهین‌شهر اظهار کرد: 300 خانوار محروم شاهین‌شهری که زندگی سختی داشتند در یک ماه اخیر پس از بررسی‌های کارشناسی این نهاد به عضویت خانواده کمیته امداد امام درآمدند، با اضافه شدن این 300 خانوار، شمار خانوارهای تحت پوشش این شهر و روستاهای تحت پوشش، به 2 هزار و 500 خانوار رسیده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی( ره) شاهین‌شهر افزود: شهرستان شاهین‌شهر برخلاف ظاهر توسعه‌یافته‌اش، خانواده‌های مستمند بسیاری دارد که به‌این‌علت، این شهرستان در ردیف میانی شهرستان‌های استان اصفهان به لحاظ نظام پوشش‌های حمایتی محرومان قرارگرفته است.

وی به پرداخت 170 فقره وام کارگشایی 2 میلیون تومانی و 43 فقره تسهیلات خرید مسکن 10 تا 20 میلیون تومانی از ابتدای امسال تا ماه آذر اشاره کرد و ادامه داد: در این مدت درمجموع بیش از 3 میلیارد تومان مستمری به سرپرستان خانواده‌های محرومان پرداخت‌شده است.

حاتمی، توزیع کارت‌های خرید بین 2 هزار و 500 خانوار تحت پوشش را از اقدامات ویژه شب یلدا برای محرومان شاهین‌شهری اعلام کرد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی( ره) شاهین‌شهر در پایان با قدردانی از خیران و مردم نوع‌دوست شاهین‌شهر اضافه کرد: محرومان با توجه به گرانی کالاهای مصرفی در ماه‌های اخیر، به کمک‌های بیشتر نقدی و غیر نقدی نیاز دارند.

 

انتهای پیام/م

توزیع کارت‌های اعتباری ویژه شب یلدا بین محرومان

برچسب ها: کمیته امداد ، یلدا 97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار