نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: مردم سالاری دینی، احترام، خدمت و درک مشکلات مردم باید در راس برنامه‌های مدیران و مسئولان نظام جمهوری اسلامی باشد.

مسئولان مشکلات مردم را درک کنند به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه بوشهر افزود: مردم داری اساس سیاست اسلامی است برهمین اساس مسئولان به فکر حل مشکلات و تامین نیاز‌های مردم باشند.

وی با اشاره به ضرورت تامین نفت مورد نیاز مردم در مناطق مختلف استان بوشهر بیان کرد: برخی از مردم توان گازکشی و خرید انشعاب گاز را ندارند و نباید به این علت با مشکل تامین سوخت روبه رو باشند.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در بخش دیگری از خطبه‌ها با ابراز تاسف از حادثه آتش سوزی یکی از مدارس زاهدان گفت: همه مسئولان، مردم و خیران باید در کنار آموزش و پرورش به فکر تامین وسایل گرمازا مورد نیاز کلاس‌های درس باشند.

آیت الله صفایی بوشهری تصریح کرد: بخشی از زکات جمع آوری شده در استان بوشهر باید به تامین امکانات گرمازای مدارس همان مناطق تخصیص یابد.

وی همچنین با اشاره به خروج ذلیلانه آمریکا از سوریه گفت: استقامت و صبر ملت سوریه شکست آمریکا را در سوریه رقم زد و فروپاشی استکبار جهانی مانند شوروی نزدیک است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر به سالروز میلاد حضرت مسیح(ع) اشاره کرد و افزود: آموزه‌های حضرت عیسی (ع) صلح، مهربانی، عدالت و مقاومت دربرابر ستم است درحالی که برخی ها تلاش می کنند خلاف این اصل را به جامعه القا کنند.

آیت الله صفایی بوشهری با تاکید بر ضرورت داشتن مدیریت جامع فرهنگی در جامعه خاطرنشان کرد: با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب مسئولان فرهنگی نظام باید براساس سند چشم انداز فرهنگی مدیریت جامع فرهنگی را در جامعه حاکم کنند.

وی یادآور شد: تاکنون دشمن به شیوه‌های مختلف تهاجم فرهنگی را علیه نظام جمهوری اسلامی به کار برده، ولی همواره با هدایت‌های رهبر معظم انقلاب دچار شکست شده است.

انتهای پیام/ک

مردم داری اساس سیاست اسلامی است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.