امیر پایور خبرنگار حوزه اقتصادی شبکه بی‌بی‌سی فارسی با انتشار توییتی اعلام کرد کارمند مستعفی جدید این شبکه است.

بی بی سی باز هم قربانی دادبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،کارمندان بی‌بی‌سی فارسی چند ماهی است که یکی پس از دیگری ساز رفتن از این بنگاه خبرپراکنی کوک می‌کنند. این بار هم قرعه به نام امیر پایور خبرنگار حوزه اقتصادی این تلویزیون فارسی زبان افتاده است.


بیشتر بخوانید:

دومینوی استعفا در بی‌بی‌سی همچنان ادامه دارد +تصویر

کوچ خبرنگاران ضد انقلاب به رسانه فارسی تحت حمایت عربستان


پیش از این گمانه‌زنی‌هایی درباره اختلافات درون سازمانی میان اعضای این شبکه بیان شده بود و علت استعفاهای زنجیره‌ای عدم تعامل مدیر جدید با کارمندان تیم صادق صبا عنوان شده بود. این بار هم امیر پایور  همچون مستعفیان پیشین خود با انتشار توئیتی از پایان همکاری خود با بی‌بی‌سی خبر داد. وی برخلاف همکاران پیشین خود که اعلام به آغاز فعالیتی جدید کردند یا در شبکه فارسی ایران اینترنشنال فعالیت خود را از سرگرفتند در مورد تصمیم جدیدش توضیحی نداده است اما آن طور که مشخص است حوزه تخصصی فعالیت وی دیگر اقتصاد ایران نخواهد بود.

این مستعفی جدید بی‌بی‌سی فارسی نوشت:

" بعد از ۱۰ سال رسما به همکاری با بی‌بی‌سی پایان دادم. کار در یک رسانه حرفه‌ای بین‌المللی تجربه ارزشمندی بود. حالا به دنبال فرصت‌های نو هستم. ایران و اقتصادش همیشه در قلب و فکرم جای دارند و احتمالا همچنان آنها را به عنوان علاقه شخصی دنبال خواهم کرد.(قسمت اول) "

بی بی سی باز هم قربانی داد +تصویر

در چند ماه گذشته، چون تصمیمم برای ترک بی‌بی‌سی هنوز نهایی نشده بود امکان اطلاع رسانی نداشتم. بابت غیبت بی‌خبرم عذر می‌خواهم. برای جلوگیری از هرگونه شایعه احتمالی، اعلام می‌کنم قصد پیوستن به هیچ رسانه فارسی زبان دیگر را ندارم. (قسمت دوم)

بی بی سی باز هم قربانی داد +تصویر

فعلا می‌خواهم مدتی مطالعه کرده و در چند دوره تخصصی مدیریت شرکت کنم و همزمان روی فرصتهای کاری جدید تحقیق خواهم کرد. در بعضی از مهمترین لحظات تاریخ ایران افتخار داشتم در کنار شما باشم و آنها را برایتان گزارش و تحلیل کنم. سپاس از اینکه من را در کنار خود پذیرفتید. (قسمت سوم)

بی بی سی باز هم قربانی داد +تصویر

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۰ ۳۰ آذر ۱۳۹۷
اقای پایور هیچ چیز بهتر از خاک وطن و خدمت به وطن نیست...صدا و سیما برای کسانی که از بنگاه خبرپراکنی بی بی سی جدا می شوند درخواست همکاری و جذب انان را بکند..هر چی باشد ایرانی هستند...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۷ ۳۰ آذر ۱۳۹۷
به نظرم خیلی با سواد بود و طرفدار جریان سیاسی خاصی نبود، مثل بعضی از کارکنان رسانه های خارجی رفتار منافق گونه نداشت
Iran (Islamic Republic of)
Sarbaz iran
۱۷:۳۳ ۳۰ آذر ۱۳۹۷
مطمئنم که اگر الان این به اصطلاح کارشناس اقتصادی ، اگر برفرض محال به استخدام کشور عزیز خودمان در بیاد و محل درآمدش از دولت ایران تأمین بشه ، تمامی حرفها و نظریه ها و انتقادهاش ، صد و هشتاد درجه با چیزی که در شبکه معاند و فتنه گر بی بی سی بیان میکرده ، متفاوت خواهد بود !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۳ ۳۰ آذر ۱۳۹۷
البته