نماینده، ولی فقیه در استان سمنان با اشاره به عقب نشینی نیرو‌های آمریکا ازسوریه و آتش بس در یمن، پیروزی جهان اسلام را نزدیک دانست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، آیت‌الله سید محمد شاهچراغی نماینده، ولی فقیه در استان سمنان و امام جمعه سمنان در آخرین خطبه‌ی نماز جمعه سمنان در پاییز سال ۹۷ گفت: جهان اسلام در حال پیروزی است و خروج امریکا از سوریه و آتش بس در یمن نشانه‌ای از این پیروزی بزرگ است.

وی با بیان اینکه در چهار دهه عمر انقلاب اسلامی دشمنان از هیچ کوششی در راستای فتنه انگیزی دریغ نکرده اند، ابراز کرد: این توطئه‌ها هیچ گاه با موفقیت همراه نبوده اند چرا که مردم ما تا آخرین نفس در برابرشان ایستادگی می‌کند.

نماینده، ولی فقیه در استان سمنان از مسئولان، عدالت گستری در جامعه را خواستار شد و افزود: همدلی مردم و مسئولان در کنار هم بدون نگاه ریاست طلبانه، عدالت را در جامعه اقامه خواهد کرد.

آیت الله شاهچراغی همچنین با تبریک فرا رسیدن میلاد حضرت عیسی (ع)، سال نوی مسیحی را به هم میهنان مسیحی تبریک گفت و با گرامیداشت شب یلدا گفت: شب یلدا بهانه‌ای برای تجلیل و قدردانی از بزرگتر‌ها، شادی‌های سالم و صله رحم است که باید بدون اسراف و با پرهیز از تجمل برگزار شود.

انتهای پیام /گ

برچسب ها: نماز جمعه ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار