سخنگوی شورای نگهبان در واکنش به برخی اظهارنظرها نسبت به بررسی صلاحیت نمایندگان، کارآمدی مجلس را نیازمند ساز وکار شایسته گزینی دانست.

به گزارش حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، عباسعلی کدخدایی  سخنگوی شورای نگهبان در توییتر خود بدون اشاره به رویدادی نوشت: ‏«در پی رفتار برخی از نمایندگان این سوال مطرح شد که چرا شورای نگهبان اقدامی انجام نمی دهد یا این که چرا در بررسی صلاحیت ها به گونه ای عمل نکرده که این نتایج به بار نیاید. باید اذعان نمود نظارت حداقلی شورا از عهده این مهم بر نمی آید. مجلس کارآمد، نیازمند ساز و کار شایسته گزینی است».

سخنگوی شورای نگهبان به همراه توئیت جدید خود، توئیت قبلی خود را بازنشر کرد. 

کدخدایی در توئیت قبلی خود با تاکید برضرورت اصلاح فوری قانون انتخابات، نوشت: «دو سال پیش سیاست‌های کلی انتخابات ابلاغ شد. در بند 10 این سیاست‌ها آمده است: ارتقاء شایسته‌گزینی، همراه با زمینه‌سازی مناسب، در انتخاب داوطلبان تراز شایسته جمهوری اسلامی ایران و دارای ویژگی‌هایی متناسب با جایگاه مربوط. اصلاح فوری قانون انتخابات ضرورتی است انکار ناپذیر».

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۸ ۳۰ آذر ۱۳۹۷
خب شورای نگهبان کارش اینه که صلاحیت بده اما متاسفانه گاهی به ادمهایی صلاحیت داده میشه که حتی طرز حرف زدن رو هم بلد نیستند چه برسد بیان ب ای کشور و مردم قانون بنویسند و این جای تاسف دارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۰ ۳۰ آذر ۱۳۹۷
شما باید از شبکه های اجتماعی داخلی استفاده کنید!
بنده سرباز اسلام و مقید به جمهوری اسلامی هستم و به هیچ عنوان قصد تخریب ندارم اما باید شورای نگهبان اشتباه خود را در صلاحیت برخی کاندیداها قبول کند!
آخرین اخبار